| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog San's blog gyt's blog muzemans's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 627 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 8:45 am Onderwerp: zware periode voor relatie |
|
|
k heb eigenlijk een vraagje!
Hier is t voor t moment echt wel heavy...
de twins zijn wel braaf hoor, daar niet van, maar toch, de aanpassing, de vermoeidheid enzovoort beginnen wel door te wegen op onze relatie!
vind het héél erg en k weet niet goed hoe ermee om te gaan... we hebben anders een héél goede relatie vind ik (k ben er toch content van) en k heb een ventje die héél veel helpt in t huishouden en héél erg lief is voor mij...
Maar ik kan het voor t moment niet opbrengen om lief te zijn (wat ik héél erg vind)
We hebben ook echt geen tijd meer voor elkaar.
S morgens is t een strormloop hier, ook al zijn we beiden in vakantie... opstaan, flesjes warmen voor de twins, Yerko uit bed halen, eten geven aan twins en Yerko, allemaal in de kleren krijgen, wijzelf ons nog aankleden (in sessies want er blijft iemand beneden bij de twins en Yerko)
enz...
savonds, wanneer we normaal wat tijd zouden hebben voor elkaar (als Yerko in bed ligt) krijgen de twins steevast hun huiluurtje (of drieuurtjes)
tot ze de laatset voeding krijgen (dus ff rustig met ons twee in de zetel zitten zit er ook niet in..)
ah ja, k weet dat het gaat beteren zenne, maar t weegt echt wel door...
hebben jullie dat ook gehad? klinkt dit bekend??
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:08 am Onderwerp: |
|
|
Hey L,
Uiteraard is dit zeer herkenbaar...maar wees gerust, het is van voorbijgaande aard! Je moet maar denken dat het alleen maar gaat beteren. Het zijn een paar zware maanden voor iedereen, maar dat gaat ook weer voorbij. Gewoon proberen zoveel mogelijk te rusten tussendoor, vaak tot tien tellen en vooral proberen te genieten van de kindjes!!! Als ik moe ben, moet Kevin het ontgelden...en dat is al heel vaak het geval geweest!! Gelukkig kent hij mij door en door en weet hij dat ik dat allemaal niet meen, wat ik dan soms naar zijn hoofd slinger . Een tweeling is inderdaad wel een goeie relatietest (misschien nog meer dan onze wereldreis). Maar volgens mij is de voorwaarde om een goeie relatie met je partner te hebben eerst een goeie relatie met jezelf hebben, ik bedoel: meer tijd voor jezelf. Dan ga je vanzelf ook ontspannener worden en terug van je partner kunnen genieten...allez, bij mij is dat toch zo!
Maar je er maar niet te veel zorgen over.
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:27 am Onderwerp: |
|
|
Ik ken het probleem, en idd, een tweeling is de beste relatietest ...
Probeer idd wat meer op je tong te bijten en tot 10 te tellen, en als het kan, probeer hulp te zoeken om mee voor de kids te zorgen! Zo hebben jullie wat meer tijd voor elkaar en dat is echt nodig.
Ik weet het, dat is niet gemakkelijk voor je eigen gevoel, ik kon het ook niet ...
Bij ons heeft de relatie het niet doorstaan en wij zijn ondertussen al bijna 2 jaar uit elkaar, maar ondertussen wel als vrienden, in het begin was dat wel anders...
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 627 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:39 am Onderwerp: |
|
|
k ga echt mijn best doen om wat meer op mijn tanden te bijten
k zou t niet overleven als de relatie naar de knoppen zou gaan!
we hebben het zo goed samen ervoor dus t moet nu toch ook weer kunnen (veronderstel ik maar...)
over twee weekjes gaan de twins op slaaponderzoek en hebben we besloten om Yerko naar oma te doen, hebben we tijd voor ons twee en weten we dat de twins veilig zijn...
t is misschien alleen maar een gevoel van mij hoor, k hoor er mijn ventj niet echt iets over zeggen, k heb er met hem ook nog niet echt over gehad, k wil hem ook niet ongerust maken met mijn huidige gevoelens
|
 |
luna2005kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 10:07 am Onderwerp: |
|
|
Hoi L,
Ik heb een beetje hetzelfde momenteel. Mijn echtgenoot is nochtans ook heel lief en begripvol en helpt enorm veel mee (als hij niet moet werken natuurlijk).
Soms heb ik het gevoel dat ik helemaal niets gedaan heb op een hele dag en tijd voor mezelf of voor mijn echtgenoot schiet er precies niet meer over. Dan natuurlijk nog eens alle andere moeilijkheden met het overlijden van mijn mama doen er ook geen goed aan.
Als ik al eens kan rusten lig ik constant te piekeren en te denken aan haar.
Maar we moeten maar doorgaan he, ik neem aan dat er wel eens een betere tijd komt waarop we nog eens kunnen slapen en niet soms om het uur of om de twee uur moeten opstaan of zoals deze nacht gewoon de ganse nacht
Ik denk dat je er wel met je echtgenoot over kan praten hoor, hij zal daar ook wel begrip voor hebben.
Veel sterkte
_________________ Fiere mama van Luna, Lotte en Lieke
It's double the trouble, twice the fun
Having two babies instead of one! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 10:10 am Onderwerp: |
|
|
't is van voorbij gaande aard. Het zijn inderdaad heel emotionele tijden en iedereen moet zijn draai vinden, maar eens een babysit vragen voor enkele uurtjes en iets gaan eten onder jullie tweetjes kan wonderen doen.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 4:20 pm Onderwerp: |
|
|
Troost je, bij ons was het ook zo. Je bent in het begin zo doodvermoeid en je doet niets anders dan flesjes/pampers/baby vasthouden/...
Bij ons was de spanning ook dikwijls te snijden omdat we allebei doodop waren en er weer eentje begon te huilen of begon over te geven. Zoals hierboven al gezegd: het wordt wel degelijk beter hoor. Het is een kwestie van de eerste maanden op je tanden te bijten! Een babysit voor een paar uur kan dan inderdaad wonderen doen!
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|