| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 4:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik kan ook alleen maar zeggen: probeer er eens van onder te muizen, alleen of met twee!!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 6:27 pm Onderwerp: |
|
|
thanks voor alle aanmoedigingen..; k hoop oprecht dat t over gaat hoor
k heb er al eens halvings met mijn ventje over gepraat maar hij ziet precies geen graten in de situatie nu...
misschine moet ik me er wat minder druk over maken
morgen gaan we alvast ff gaan shoppen, maar wel met de twins mee dus ja...
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1615 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 6:44 pm Onderwerp: |
|
|
L,
ik denk dat de meesten onder ons geen klagen hebben over de hulp die we van onze partner krijgen, maar inderdaad, liefde blijkt soms achterwege te blijven.
weet je het is geen verwijt maar realiteit!
als je een goede relatie hebt, kom je er zeker door!!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 7:01 pm Onderwerp: |
|
|
dan maar héél hard duimen dat die van ons erdoor geraakt, maar daar heb ik eigenlijk wel vertrouwen in!!
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 7:11 pm Onderwerp: |
|
|
Wel L wij hebben een heel moeilijke periode gehad met de twins (zoals iedereen) veel huilen, weinig slapen,...... en dan nog een dochtertje van toen nog geen 2 jaar en een zoontje toen van 4 jaar en het is bij ons ook goed gekomen. Niet dat wij eigenlijk problemen met onze relatie hebben gehad hoor maar je komt er door, echt waar!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 7:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
veel kan ik daar niet aan toe voegen,enkel op jullie harten drukken,maak tijd voor elkaar(makkelijker gezegd dan gedaan he,moet je mij horen,heb het nog steeds moeilijk als ik ze achterlaat bij de pleegmoeder of bij een babysit)maar het moet af en toe hoor al was het maar voor een paar uurtjes
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
loeloe

Geregistreerd op: 31 Mei 2006 Berichten: 117 Woonplaats: Antwerpse Kempen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 7:29 pm Onderwerp: |
|
|
Been there done that! En zoals iedereen hierboven al zei, 't is inderdaad van voorbijgaande aard. EN dan nog, komen die periodes nog wel eens terug, alé bij mij toch. Als de kids enkele dagen achtereen lastig zijn, 't is druilerig weer, jij hebt je maandstonden, je moet alles alleen doen want het ventje heeft heel veel werk enz. Wat bij mij al eens hielp, is gewoon voor het slapengaan tegen wijn ventje aankruipen en 'sorry' in zijn oor fluisteren. Hij weet dat je het allemaal niet meent, en jij bent opgelucht...
Of eens met zijn tweeen gaan uiteten. Heb ik ook altijd van genoten. Je relatie kan daarna precies weer alles aan.
De moed niet laten zakken, elke dag is een nieuwe dag!!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|