| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 10:30 pm Onderwerp: |
|
|
het voordeel daar is dat ieder een aparte kamer heeft met de nodige ruimtes,dus met een babyfoon kun je ze gerust slapen leggen en verder met ons praten en als je zelf moe bent ga je samen op de kamer van je schatjes slapen zodat je ze kunt horen.NU we gaan je ni verplichten hoor maar het is echt de moeite en zeker als de kids in bed liggen om bij te praten.je laat me maar iets weten.er zijn kamers met drie bedden en kamers met twee bedden,en voor de kleintjes breng je reisbedjes mee.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 627 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 25, 2007 7:14 am Onderwerp: |
|
|
wat zou de kostprijs zijn voor één overnachting?
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 25, 2007 7:50 am Onderwerp: |
|
|
Kleine correctie, die van ons gaan dat nog niet durven denk ik en slapen dus gewoon bij ons op de kamer
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 25, 2007 11:22 am Onderwerp: |
|
|
de prijzen komen er zo vlug mogelijk aan!
en voor de praktische bezwaren moet je het zeker niet laten! alle kinderen kunnen gewoon op hun eigen ritme slapen. Als ik me goed herinner hadden de mensen met de kleinste kindjes de kamers op het glijkvloer, dan moesten ze zover niet stappen!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 25, 2007 12:10 pm Onderwerp: |
|
|
prijzen volgen!!! heb ze naar de moderatoren al doorgestuurd, zal ze vanavond online zetten (tenzij iemand met iets minder veeleisende kids ze voor me kopieert...)
Maar om al een tip van de sluier op te lichten: ik meen 17 euro per nacht per volwassene, ontbijt inbegrepen. Dus voor de prijs moet je het zeker niet laten!!!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 26, 2007 11:39 am Onderwerp: |
|
|
Hallo L,
Ik zou voorstellen dat je wanneer je het volgende weekeinde de kinderen niet bij je hebt om daadwerkelijk ook van huis weg te gaan want als je thuisblijft er toch altijd dingen zijn die je wil inhalen (zoals strijk, was, opruimen, ...). En een andere omgeving doet meer deugd dan binnen de 4 muren te blijven.
Een gouden raad van tante lulleman
en nu terug aan het werk
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|