| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 23, 2009 4:45 pm Onderwerp: zonnemelk |
|
|
hey
het is nu enkel dagen al gfoe weer, we hebben der ook van genoten, en zijn voeel gaan wandelen.
ik heb ze ingesmeerd met nivea factor 40 for kids ingesmeerd, maar is dat wel goed genoeg voor hun velletje?
die 40 had ik nog staan van verleden zomer voor yani.
wie kan me helpen??
limpie
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
klaartje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 23, 2009 6:22 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kan je vertellen wat ik vandaag bij de apotheek te horen kreeg. Zonnecreme is maar 12 maanden goed. Als je het gebruikt als het ouder is zou je het tegendeel gaan doen. Dus geen bescherming geven. Mij hebben ze een factor 50 aangeraden. En waterproof. Sinds een jaar of 2 zijn alle merken moeten overgaaan naar dezelfde manier van quoteren voor de factor te bepalen.
Dat heb ik vandaag bij geleerd.
_________________ Mama van Ella en Vince. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 23, 2009 7:09 pm Onderwerp: |
|
|
daim
dan moet ik nieuwe gaan kopen, en ne factor 50 en welk merk heb jij? is nievea goed?
dat zal iets voor maandag middag zijn.
morgenm geven ze niet zo goei weer...
thx
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 673 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 23, 2009 7:34 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik heb vandaag Louis Widmer Kids gekocht bij de apotheek. Is wel maar 25 dus zal ws niet genoeg zijn dan.... Ze hadden er niks anders. Op deze staat trouwens dat ie maar 9 maanden goed blijft.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
klaartje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 23, 2009 7:50 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb die van Vichy for kids een spray dus makkelijk bij kinderen. hij kostte 18 euro . Heb hem direct in gebruik genomen en hij plakt niet. Vince ook geen uitslag gekregen want dat is nogal ne moeilijke. Als ik bij hem ook maar iets van bv zwitsal gebruik ziet die zo rood als een tomaat iets later. Ik vind hem goed en de kinderen hadden geen last ervan dus goedgekeurd
_________________ Mama van Ella en Vince. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 23, 2009 8:17 pm Onderwerp: |
|
|
die louis widmer gebruikt nog steeds een andere quotering . Die factor 25 is dus wel heel hoog. Maar die van nivea is dus wel zeer goed dus waarom veel duurder kopen?
Zonnebrandcreme is inderdaad maar max 1 jaar goed . BEste is hem gewoon opbruiken als bodymelk. Dan hoef je niks weg te gooien.
Voor kindjes gebruik je inderdaad wel best waterproof want zeker in de zomer houden die van waterspelletjes!
Gemakkelijk vind ik die die groen is van nivea en pas bij inwrijven doorschijnend wordt , zo weet je dat je zeker geen plek hebt overgeslagen.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 24, 2009 6:16 am Onderwerp: |
|
|
Hier sinds vorig jaar Bodysol voor kids uit de apotheek. Ruikt ook heerlijk fris naar meloentjes. Moet er alleen nog ne nieuwe gaan halen

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|