| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Zonder man op reis van Zwitserland naar België (en terug) met 3 kindjes. |
| Ik zou met de trein reizen |
|
23% |
[ 3 ] |
| Ik zou met de auto reizen |
|
76% |
[ 10 ] |
| Ik zou zonder de kinderen gaan |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 13 |
|
| Auteur |
Bericht |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1378 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 30, 2009 8:36 am Onderwerp: |
|
|
amai als ik onze Marnik 6 uur mee moet nemen op de trein, dan flip ik!
Nee, geef mij maar de auto, DVD's, muziek, spelletjes, het kan allemaal.
|
 |
Poppemiekes

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 30, 2009 8:48 am Onderwerp: |
|
|
Zou je niet met het vliegtuig kunnen gaan? Dan ben je veel minder lang onderweg en kunnen ze je komen oppikken op de luchthaven. Het is natuurlijk wel duurder (ik zocht het eens op en het zou rond 400 euro zijn voor jou en de 3 kindjes voor een heen en weerticket in de zomer, maar ik weet natuurlijk niet waar je juist woont en wanneer je juist vertrekt, ik nam vanaf luchthaven Bazel vanaf 20/07 tot en met 31/07 als voorbeeld) en je moet dat natuurlijk zien zitten om met je kindjes op het vliegtuig te gaan... Ik vind het persoonlijk wel veel geld om even over en weer te gaan, maar ik zou het eerlijk gezegd niet zien zitten om met 3 kleine kindjes alleen zo ver te reizen hoor, eenders of het nu met de auto of met de trein is. Dan zou ik voor het vliegtuig kiezen of vragen of er iemand uit België jou en de kindjes wilt komen halen of er iemand jou zou kunnen vergezellen op de trein, maar het is natuurlijk niet evident om daar iemand voor te vinden...
Hopelijk vind je een goede oplossing! Veel succes
|
 |
katreseke

Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 1139 Woonplaats: Zwitserland
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 30, 2009 11:56 am Onderwerp: |
|
|
Danku voor jullie input! Het is natuurlijk nog ver weg, dus ik heb nog tijd om te beslissen wat ik ga doen. Persoonlijk zou ik het liefst met de trein gaan. Toen Nina er nog niet was, ging ik met H&K ook alleen naar België met de trein. Mijn man nam met ons de trein tot Basel, zette ons daar op de rechtstreekse trein naar Brussel en mijnouders haalden ons af op het perron. H&K konden toen (met dikke tegenzit) nog net in de maxi-cosi, waardoor ik ze tijdens de rit af en toe kon vastzetten + we hadden kinderstoeltjes in België.
Ondertussen is er al een vriendin uit België die eventueel met mij wil meerijden met de auto zodat ik het niet alleen moet doen.
Met het vliegtuig is niet echt een optie wegens te duur. Moest het vliegen goedkoop zijn, ik kwam elke maand wel eens af!
Enfin, we'll see wat er uit de bus komt. Bedankt voor de reacties!
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mrt 30, 2009 12:25 pm Onderwerp: |
|
|
ik persoonlijk zou de auto nemen,trein zolang ze gaan hun vervelen en gaan beginnen wenen en rondlopen tot grote ergenis van de andere mensen,want je moet eerlijk zijn iedereen is er ni mee opgediend dat er de heletijd kinderen zitten te jengelen en te zeuren
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Veertje

Geregistreerd op: 28 Dec 2008 Berichten: 120 Woonplaats: Gent (Ledeberg)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 02, 2009 8:35 am Onderwerp: |
|
|
Poeh met drie kids op de trein zou ik toch ook niet zien zitten hoor. Ok ze kunnen wel rondlopen maar de bewegingsruimte op een trein is toch vrij beperkt, en bovendien kan je niet zomaar eens naar buiten als dat nodig zou zijn.
Persoonlijk zou ik de auto nemen en zo veel mogelijk 's nachts rijden.
Maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je zo'n lange rit alleen niet ziet zitten. Al is dat misschien opgelost, aangezien er een vriendin meewil?
|
 |
p&m
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 02, 2009 6:52 pm Onderwerp: hier ook alle tips welkom |
|
|
Hoi,
Wij gaan normaal gezien half juli met ons drietjes naar het zuiden van Frankrijk met de auto. P & M zullen dan 14,5 maanden zijn. Voorlopig lopen ze nog niet maar eentje is goed op weg en zal tegen die tijd zeker alleen stappen. Ik heb ook even de tgv overwogen maar hoe hou je 2 kinderen (laat staan 3) bij je in de buurt voor zo een lange rit. Ik zou toch ongerust zijn als die in de trein rondlopen. In de auto kan je toch altijd even eentje vastzetten in het stoeltjes terwijl je bv de andere ververst. Als je pech hebt zit je ook niet per 2 maar op een langere rij (heb dat 1 maal gehad en vond dat als volwassene al niet confortabel).
Eerste klas zou ik misschien al iets beter zien zitten maar die prijs ... Heb er ooit gezeten (moest het ticket niet zelf betalen ) en dat is toch al veel ruimer. Ik denk dus ook dat ik per auto zal gaan en snachts zal rijden.
Vanaf welke leeftijd hebben ze iets aan die dvd spelers ?
groetjes
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 03, 2009 2:22 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben die dvd-spelers voor onze meivakantie 't eerst gebruikt (T&W 21m) en ondanks 't geen tv-kijkers zijn (1x om de 2 weken of zo eens 1 filmpje) hebben ze er toch plezier van gehad. 't Was elke keer van 'nog', nog nog!! Mama werd er wel wat misselijk van, dus papa is er dan gaan tussenzitten.
Wij hebben er nu net zelf gekocht en ik ga ze meenemen elke keer ik een langere rit voor de boeg heb.
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|