| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Dec 11, 2008 12:09 pm Onderwerp: |
|
|
hey
tel dan maar zeker af naar volgende week, zou ik ook doen.
hopelijk is ht morgen een fijne dag dat je je een beetje kan ontspannen. maar cdat op je vrije dag, dat is iets minder.
probeer vant weekend wat bij te slapen
kus
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1378 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Dec 11, 2008 1:40 pm Onderwerp: |
|
|
ja, die klanten van u haken altijd af
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Dec 11, 2008 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
Idd verzorg jezelf! Als je te moe bent, krijg je nl overal last van...
Laat de boel thuis even liggen en probeer eventueel 's middags met de kids wat slaap in te halen als je kan.
En ja, 't is makkelijker gezegd dan gedaan, pieker niet teveel .
_________________ Ils, mama van Milo, Marin & Meike
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 676 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Dec 11, 2008 11:15 pm Onderwerp: |
|
|
hey jipenjanneke
ik duim dat je kindjes snel weer toppie slapen! vermoeidheid kan gekke dingen doen met een mens. Goed voor jezelf zorgen he. En als de dokter zegt dat je moet brossen dan is dat officieel niet meer brossen dan is dat ziekteverlof ! voila!
hopelijk ben je al aan een hele goeie nacht begonnen,
groetjes
lina
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Dec 14, 2008 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
ja, achteraf vraag je je idd af 'hoe deed ik dat in het begin?'. Maar toen zat je wél nog op zwangerschapsverlof, die eerste zware maanden, hé!
Op tijd stoppen, hoor. Je niet generen om je ventje er eens uit te schoppen als het keet is in de kinderkamer. EN: in het weekend samen met de kids siësta houden... (dat mis ik, sinds we Line met geen stokken meer in bed krijgen 's middags... wat ook wel normaal is gezien haar leeftijd hé)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 923 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 15, 2008 12:57 am Onderwerp: |
|
|
| lina schreef: | hey jipenjanneke
En als de dokter zegt dat je moet brossen dan is dat officieel niet meer brossen dan is dat ziekteverlof ! voila!
|
Goed gezegd!
Geniet van je verlof hé
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 15, 2008 9:39 am Onderwerp: |
|
|
Wat ben ik toch stomstomstom!! Dit weekend was het weer keet (en dan zaten we nog in Duitsland, waar iedereen 'goeie' raad had - allé, de gekste zal ik jullie vertellen: Tinne is hoogbegaafd, daarom slaapt ze snachts zo slecht jadadde), en vannacht heb ik van 1 tot 3 geslapen en waar zit ik nu?? Op 't werk... jawel... Ach, hier is 't tenminste warm (nog zo iets) B doet z'n best hoor, ik mag er echt niet van klagen, hij zit er ook door (want werkt ft in volcontinue shiften). Woensdag hebben we een dag voor ons (kids bij oma, want mama en papa 5j samen en dat wordt gevierd), en donderdag ook (kids bij om, papa en mama nog lekker dagje verlof). Ik ga dan gewoon m'n bed in kruipen.
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|