| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3956 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Feb 25, 2008 9:38 pm Onderwerp: |
|
|
in de auto kreeg Line nog wel een tijdje een pamper aan (onze trajecten zijn ook vaak rap 45 minuten of anderhalf uur). En anders: onderweg 'gelijk de konijntjes' pipi doen hé. Ik heb ook geleerd om eender waar, winkel, bank, colruyt,... te vragen of mijn dochtertje even pipi mocht doen, nooit slechte reactie op gehad hoor.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 548 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Feb 25, 2008 10:37 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, dat deed ik ook...
Na een tijdje weet je in elke winkel, waar je vaak komt, het toilet zijn...
Ik liet ze ook altijd alle twee plassen op het zelfde moment want anders waren we pas weer gestart en moest de volgende ook plassen...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 26, 2008 10:03 am Onderwerp: |
|
|
ik weet ook alle toiletten zijn in de winkels waar we vaak komen!
En ja: als de één moet plassen, dan moet de ander ook. Zelfs als de één kaka doet, zeg ik al tegen de ander: moet je niet kaka doen? En vaak moet de ander dan!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
pascale

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 26, 2008 10:46 am Onderwerp: |
|
|
hier is het ook zo
in de bekende winkels weet ik alle toiletten staan
Zo gauw ze droog waren heb ik hen wel nooit meer een pamper aangedaan. Ook bij ons stond het jpotje en een zak reservekleding in de koffer
nu neem ik nog altijd reservekleding mee en het was zondag weer nodig
onze engeltjes hadden het heel leuk gevonden om bij hunne nonkel rolf met hn nieuw megamindykleed van een berg zand te komen geschoven
leuk hoor!!!!
_________________ mama van Silke en Lissa ( 05/09/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 548 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 26, 2008 9:46 pm Onderwerp: |
|
|
Wij deden ook geen pamper meer aan eens ze proper waren, om misopvattingen te voorkomen...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twiety

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mrt 02, 2008 9:49 pm Onderwerp: |
|
|
We zijn reeds een week verder en nog steeds is Luna proper. We riskeren ons om weg te gaan zonder pamper en het lukt. We laten haar eerst nog eens plassen voor we weg gaan en dan zijn we wel een uur of 3 gerust. als ze dan toch moet, proberen we ergens binnen te gaan of gaat ze in het gras. Ze heeft wel al twee keer een accidentje gehad, één keer in de autostoel en 1 keer in haar eetstoel. Misschien denkt ze dat het daar wel mag, ze zit daar ook neer .
Met kiara hebben we een rustpauze ingelast. We laten haar terug rondlopen in haar pamper, volgens mij speelt ze met onze voeten. Ze zegt het als ze moet, als we haar op de pot zetten, springt ze er direct weer af en weent ze en 2 minuten later ligt het in de broek. We negeren het nu en belonen telkens Luna als ze prijs heeft. Luna toont dan trots haar potje aan kiara en doet het naar de wc. Hopelijk komt Kiara nu jaloers en wilt ze het na doen van haar zus. Kiara voelt het wel aan, maar wil niet meer op het potje, ook het groot toilet zegt haar niets.
Ik ben al zeer tevreden dat er al één proper is, scheelt al een stuk in het werk en in de portemonee.
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 06, 2008 11:46 pm Onderwerp: |
|
|
kan zijn dat ze zoals Ruben bang is van het potje of het toilet . Die had dat ook . Boodschap is : zeker niks forceren , het komt vanzelf wel.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|