| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 26, 2008 9:33 pm Onderwerp: |
|
|
ja jakke, ik push er niet achter hoor (toch niet tegen de kids). Maar vandaag kreeg ik te horen dat ze bij Lennart toch nog eens willen proberen. Hij heeft op één week een keer of drie (da's op zes dagen creche hé) een droge pamper gehad op heel de voormiddag, en deed dan een flinke plas in het potje voor het middageten. Dus ze willen met hem nog eens beginnen (en competitief als de mijne zijn, zal Pieter dan wel snel volgen zeker? Zeker als hij die bumba-broekjes ziet ).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 27, 2008 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
anders Gyt,de mijne dragen nu bumba broekjes maat 86/92 en die zijn voor hun nog echt ruim,als het nood doet,neem ik ze wel over,hoor,je kan dan om een grotere maat gaan
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1564 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 09, 2008 7:26 pm Onderwerp: |
|
|
Gyt, we zullen eens afspreken en de kinderen samen zetten.
Kaat en Tess gaan prima op hun potje en vandaag zelfs op het grote toilet.
Misschien met het te zien, dat ze het ook willen proberen!
We zullen er een speeldate van maken
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 09, 2008 7:55 pm Onderwerp: |
|
|
laat die speeldate maar komen! Maar groot nieuws! Lennart heeft het te pakken, die heeft al meer dan een week elke voormiddag een broekje aan, en nog nooit een natte broek gehad (tja, zo'n anale persoonlijkheid hebben heeft dan toch één voordeeltje... ). En Pieter begint sinds enkele dagen te zeggen als hij pipi moet doen, maar altijd nét te laat.
Oef, een pak van mijn hart dat het toch eindelijk begint te lukken...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pascale

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 8:21 am Onderwerp: |
|
|
hieperdehiep hoera!!
Je ziet het he gyt, eens hebben ze het toch te pakken!
_________________ mama van Silke en Lissa ( 05/09/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 9:30 am Onderwerp: |
|
|
jaja gyt ze zijn vertrokken nu eventjes nog tanden bijten en ongelukjes opvegen en dan is het klaar
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 10:36 am Onderwerp: |
|
|
maar thuis zijn we nog niet bezig hoor jakke! De creche vraagt dat het eerst bij hen goed lukt, eer we thuis beginnen, om altijd dezelfde routine te hebben. Bij Line stond ik er wat sceptisch tegenover, maar ik moet toegeven dat het wel goed ging (zeker bij mijn super-geroutineerde kids). Maar hij gaat 's morgens en 's avonds bij het wisselen van de pamper wel regelmatig op het potje, mét resultaat.
|
| Terug naar boven |
|
 |
|