| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Lange Wapper

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 24, 2007 9:46 pm Onderwerp: Zijn wij dan zo anders?!? |
|
|
Ik merk vaak dat ik met mijn vrouwke verschil van mening op het vlak van de opvoeding van de kinderen. Ze zegt dan dat ik overal te gerust in ben. Moeten we dan allemaal de overbezorgde moederrol overnemen?
Of sta ik alleen in dit geval? Of zien mannen vaak niet de gevaren, zoals vrouwen dat doen?
_________________ Van de 'grote' zeveraar die kinderen de hele dag vanalles wijsmaakt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 25, 2007 11:40 am Onderwerp: |
|
|
nee, ik denk het niet. "Die van ons" is ook bezorgder dan ik.
Als één van de gasten valt of zo kijk ik eersts even op hoe hij of zij reageert en dan pas zal ik er naar toe gaan maar meestal is mijn vrouwke er dan al bij
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lange Wapper

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 25, 2007 7:15 pm Onderwerp: |
|
|
Maar dan is het net of je zelf te traag bent geweest. Dan lijkt het alsof je niet bezorgd bent, maar ze moest eens weten...
Ik vind ook dat je eerst de situatie even moet overschouwen. En je moet ze ook niet te veel betuttelen. Ik heb dan wel twee dochters, maar die kunnen toch ook wel tegen een stootje, zeker! Of is dat te veel als man gesproken?
_________________ Van de 'grote' zeveraar die kinderen de hele dag vanalles wijsmaakt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 25, 2007 7:21 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat niet, met ons Sarah heb ik juist hetzelfde gedaan en is nu een harde tante. Alé tis te zeggen, tis een harde: als ze valt of zo begint ze niet snel te wenen. Als je direkt begint met te zeggen van: Ocharme of oei e.d. dan leren ze al snel van de situatie te profiteren.
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 26, 2007 4:11 pm Onderwerp: |
|
|
Niet te verstaan toch die vrouwen he!!!!
16u40: Ik ben ondertussen al een half uur thuis en ik ben naar de kapper geweest.
Denk je dat Sunny al iets gezegd, laat staan gezien heeft??????
Het moest eens bij hun zijn, amai, dan is het waarschijnlijk van : vind ge het niet goed? Ziedde gij niks e.d.
ik ben eens curieus wanneer ze het ziet
17u20: Mijn dochtertje Sarah heeft het gezien na 40 min.
17u55: mijn vrouwke heeft het op de site gelezen en kwam naar boven om het meesterwerk te bekijken.
shame shame shame
|
| Terug naar boven |
|
 |
weermanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 5:42 pm Onderwerp: |
|
|
haha die vind ik goed, dan reageer je eens zoals een vrouw (benieuwd wat er van je kapsel gezegd wordt) en dan reageert de vrouw zoals een man (niets gezien)...lol
de omgekeerde wereld
_________________ Weer of geen weer...keep on smiling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|