| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 07, 2006 6:04 pm Onderwerp: zelfbediening flesjes |
|
|
zeg, een beetje domme vraag... De jongens zijn intussen bijna één jaar (vandaar dat ik het nog net hier mag schrijven), maar doen absoluut geen aanstalten om zelf hun fles vast te houden... Hebben jullie bepaalde truukjes gebruikt om hen dat te leren, of ging dat vanzelf? Het zou enorm gemakkelijk zijn als ze die zelf vasthielden...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 07, 2006 8:02 pm Onderwerp: RE: zelfbediening flesjes |
|
|
hier heeft geeneen van de drie dat zelfstandig gedaan. Waren sowieso geen gemakkelijke om eten te geven (nog altijd niet).
Eenmaal 1 jaar heb ik bij alledrie de fles afgeschaft, zonder problemen trouwens, en ze direct deftig uit een beker leren drinken. Is bij alledrie heel vlot gegaan.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 07, 2006 8:36 pm Onderwerp: RE: zelfbediening flesjes |
|
|
die van ons konden dat ook pas als ze12 maanden gepasseerd waren denk ik. Maar ja, ik heb bv gegeven tot 10 maanden en pas daarna het flesje gegeven.
Ik heb nooit moeite gedaan om ze dat aan te leren, dat ging eigenlijk vanzelf.
Want vanaf een bepaalde leeftijd willen ze gewoon alles zelf proberen
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 07, 2006 10:13 pm Onderwerp: RE: zelfbediening flesjes |
|
|
tja gewoon voor hun zetten en als ze echt honger hebben zullen ze het snel doorhebben hoor,allé was hier toch zo
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 08, 2006 7:47 am Onderwerp: RE: zelfbediening flesjes |
|
|
dat valt eens te proberen jakke. Zal het morgen eens uitproberen (zal al maar een dikke handdoek in de zetel leggen, want meestal vinden ze de onderkant van de fles lekkerder dan de bovenkant... en met zo'n volle fles lekt er dan nogal wat uit).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 08, 2006 12:44 pm Onderwerp: RE: zelfbediening flesjes |
|
|
Ik heb hen rond de leeftijd van 10 maanden al zo oortjes aan hun fles gedaan en binnen de twee dagen! dronken ze alleen (zal eens kijken of ik er een foto van vind van hun eerste keer). Nu drinken ze vlot alleen uit een beker met drinktuit en met een rietje .Ik vond het belangrijker dat ze konden drinken met een rietje dan dat ze konden drinken uit een beker want als je ergens bent en ze hebben dorst : zo'n pakje fruitsap met rietje is toch heel wat handiger hoor dan altijd die bekers meesleuren.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 08, 2006 12:49 pm Onderwerp: RE: zelfbediening flesjes |
|
|
Ik ben zelf mis zie : ik heb een foto gevonden, genomen in juni 2005 en Ruben kon toen al alleen drinken uit de fles zonder oortjes. Ze waren toen dus pas 5 maand oud .
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|