| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
susan

Geregistreerd op: 25 Okt 2007 Berichten: 18 Woonplaats: Oostakker (Gent)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 10:20 am Onderwerp: wie is bevallen rond 36 weken??? |
|
|
hey
zoals voordien al vermeld ik heb een geplande bevalling woensdag:)of moet ik arbeite zoals ze zeggen en ze werpen lol
maar wou even weten of ze nog kans hadden op couveuze.
bij de laatste echo woensdag werden ze geschat op 2700kg en 2400kg en ze komen elke week ongelooflijk goed bij. dus laten we zeggen dat ze beiden rond 2700kg gaan wegen deze woensdag (36w)
Is er dan nog steeds kans op couveuze? hoe zat dat bij jullie?
groetjes
susan
_________________ ik ben een aanstaande mama van een tweeling.Berekend 4juni, ma zal wel iets vroeger zijn hé
Dit is mijn eerste zwangerschap.De zorg van een tweeling zal heel wat vragen van me dus ik kan zeker wat tips gebruiken. Weet niet echt wat me te wachten staat. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 5:06 pm Onderwerp: |
|
|
hey
het begint te korten voor je, maar niet alleeen voor jouw, ook voor mij,
ik ben nog niet bevallen, maar wanneer ik binnen moet ben ik 36w en 5dagen ver... ik beval wss op 22mei met een ks
ik kan er niet van mee praten, alle nu nog niet, maar wel daarna hihi
ik wens je allesinds het beste...
en geniet van de laatste warme dagen... hoplelijk is het niet te warm in de kliniek
limpie
_________________ zwanger van een 2eïge tweeling na iui. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 7:39 pm Onderwerp: |
|
|
ik denk dat het allemaal zal afhangen hoe zelfstandig ze kunnen ademen,het gewicht is niet alles,de hoeveelheid weken je ze bij je kunt houden,zijn meestal doorslaggevend,met 36 zit je natuurlijk niet slecht,maar ik dacht dat het limiet toch op 37 weken was,nu ik ga je niet bang maken,als ze nog in de couveuse moeten zal het allezins niet voor lang zijn,maar hou er toch maar rekening mee dat het nog tot de mogelijkheid behoort,veel succes allezins woensdag
_________________ Ann,mama van Guillaume en Mathias (15-02-2005)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url] |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 05, 2008 10:47 am Onderwerp: |
|
|
ikzelf ben bevallen aan 37w, mijn zoon woog 2.8kg en mijn dochter woog 2.350kg. hij heeft efkes in de couveuse gelegen maar had heml de dag erna al op de kamer, zij is wat langer moeten blijven maar ook maar 2.5w.
is echt afhankelijk van kind tot kind ze..
geniet nog van je laatse dagen..
veel succes
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Tara

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 05, 2008 12:14 pm Onderwerp: |
|
|
Ben deze morgen zelf naar de gynae moeten gaan en heb het hem eens gevraagd en volgens hem hangt het vooral af van de longrijpheid... Zelf ben ik uitgerekend voor 12 juni en hij zou de bevalling waarschijnlijk inleiden rond 25 mei omdat hun longen dan pas goed werken en ze minder kans hebben op couveuse... Het gewicht is volgens hem wel belangrijk, maar ook vooral de longen en of ze hun temperatuur kunnen houden, wat bij dit warme weer wel goed zou moeten lukken!
Veel succes in ieder geval met je bevalling!
_________________ url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url] |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|