| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 12:48 pm Onderwerp: RE: wie beslist? |
|
|
dat van die pannekoeken is denk ik wel normaal,zeker nu ik het hierboven allemaal lees en ik ken er ook die het ni eten/aten onder de drie jaar.
hier zijn ze geen vleeseters alleen de papa.En ook geen kip en kalkoen of varkens(vinden ze te droog denk ik)
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 4:45 pm Onderwerp: RE: wie beslist? |
|
|
Ik lust ook graag vlees maar ik beperk het wel, ook voor de kids want zo gezond is dat nu ook weer niet, 4 braadworsten dat zou hier niet waar zijn, zeker niet voor de kids ook al zijn ze nu 3.5.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 5:08 pm Onderwerp: RE: wie beslist? |
|
|
wij zijn totaal geen vleeseters, en de kinderen dus ook niet! Trouwens 100g mager vlees is voor een volwassene genoeg om alle eiwitten en zo binnen te hebben! Dus is zoals kristel zegt helemaal niet zo goed!
Worst eten ze hier ook graag, maar wordt met mate gegeven, en zeker niet elk 1 (zelfs stan niet!)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 6:19 pm Onderwerp: RE: wie beslist? |
|
|
wij eten ook niet zo veel vlees, varieert van dag tot dag. Line eet wel liefst vis in in een jasje (fishsticks) met groene plakkepatatjes (spinaziepuree). Maar zelfs 100gr haalt zij niet, als ze vlees eet, eerder zo'n 40gr... Alleen balletjes in tomatensaus (verse), dat eet ze goed mee van vlees...
Vandaag heeft Line voor het eerst couscous gegeten. Met het suikerfeest had ik van een patiente een hele tajin vol verse couscous meegekregen, lekker! Line vond de couscous een beetje 'pik' (tja ,die kruiden smaken natuurlijk flink af), maar ze heeft er wel flink wortelen en kikkererwten uit gegeten...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 7:07 pm Onderwerp: RE: wie beslist? |
|
|
hier krijgen ze een half braadworst en als het ander vlees is eten ze er met moeite 1/3 van
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 9:32 pm Onderwerp: RE: wie beslist? |
|
|
ja moetsen ze nu alleen maar vlees eten zou het ook niet mogen van mij maar vermits ze er ruim veel groenten/fruit/boterhammen of patatjes bijeten , zie ik niet in waarom het te verbieden, ze hebben blijkbaar niet teveel binnen want zoals ik al eerdzer ergens zei: ze komen nauwelijks aan en ze groeien als kolen, ze kunnen blijkbaar de vetten goed gebruiken en de eiwitten, die hebben ze toch nodig als ze groeien. Ik geniet ervan als het eten hen smaakt.Als ik zo soms zie op tv wat voor problemen de mensen soms hebben om een hapje eten in hun kinderen te krijgen, nou dan heb ik liever die van ons. Ze zullen zich niet overeten want genoeg is genoeg, plots kunnen ze gewoon stoppen met eten en willen ze zelfs geen koek of yoghurt meer en dat wil zeggen: genoeg! Dus ziek zullen ze zich niet eten en beweging hebben ze genoeg om al die kalorieën te verbranden. Het zal zowiezo wel minderen met ouder te worden.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 9:45 pm Onderwerp: RE: wie beslist? |
|
|
dat geloof ik best isarubine. Je hebt duidelijk twee actieve kleuters met een flinke eetlust, des te beter. Ik vind trouwens dat Ruben een echt guitig kopje heeft op foto, en ik kijk er echt naar uit om dat ventje eens in het echt bezig te zien (kan me hen van in Planckendael niet goed herinneren, want met die regen zijn de kleintjes niet uit de buggy's gekomen hé). En zoals je zegt: zolang ze hun eigen curve maar volgen hé...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|