| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3864 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 7:21 pm Onderwerp: |
|
|
en 135 cm is hij ook nog niet hé muze...
Aan het tempo hier zal Pieter als eerste een klasse hoger gaan vermoed ik... tegen de zomer gaat die zijn zus ingehaald hebben
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 861 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 03, 2007 11:18 pm Onderwerp: |
|
|
Awel, nu doen jullie me helemaal twijfelen. Margot weegt nu al bijna 8 kg en Elena boven de 7kg (denk ik, we zijn vorige week niet bij K&G geraakt, doordat Elena ziek was). Als dat zo doorgaat, zullen we veel stoelen mogen kopen...
Onze meisjes zijn elk bijna een halve Stan
Alhoewel, vanaf dat ze beginnen kruipen komen ze minder snel bij in gewicht hé.
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 04, 2007 9:42 am Onderwerp: |
|
|
|
@ gyt: bij de meting was hij 118 cm, dus idd nog een tijdje te gaan...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 04, 2007 11:35 am Onderwerp: |
|
|
Lutg, de reden waarom wij 1/2/3 stoelen hebben is voornamelijk het prijskaartje (liever 1 dure stoel per kind dan 3 stoelen die toch ook elk niet goedkoop zijn) + dat we niet om de zoveel tijd weeral nieuwe stoelen moeten gaan kiezen.
We hebben wel de kindjes meegenomen naar de winkel en ze effectief in de stoel eens vastgemaakt, om te zien of ze er echt wel al goed inzitten en zo.
Ook al zijn bijna alle stoelen tegenwoordig erg veilig en goed gemaakt, ga misschien toch best voor eentje die bij Test Aankoop goed gescoord heeft. Zeker een 1/2/3 moet volgens mij goed genoeg zijn om van in het begin te gebruiken + ook na een aantal jaren nog goed zitten.
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|