Koopjesforum voor babyartikelen.Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
Isarubines blog
sundance's blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
Jipenjanneke's blog
katreseke's blog
pedro's blog
twinneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

welk waspoeder?

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Huishouden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
double fun

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 9:15 am    Onderwerp: welk waspoeder? Reageren met citaat

Ik gebruik sinds de geboorte van de kindjes Le Chat zowel het wasproduct als de wasverzachter.
Heb in het begin eens iets anders gehad, maar toen had Lyse plots allemaal uitslag.
Nu is mijn vraag, met welk product hebben jullie goede ervaring?
Ik vind dat je met Le Chat soms precies niet echt dat frisse schone was geurtje hebt (eerder zowat neutraal) en zou daarom toch graag overschakelen naar een ander product.
Ik was trouwens ook altijd op 60 graden en vraag me af of dit ook echt nodig is.
Ben niet echt een talent op het gebied van huishouden, dus wastips zijn van harte welkom!

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 9:32 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik gebruikte in het begin ook de waspoeder van LeChat maar toen al de wasverzachter van Aldi (hypoalergeen). Nu was ik hun kleertjes ook met vloeibaar wasmiddel van Aldi (Marseille) en nog steeds de wasverzachter.Die vind ik zoooo lekker ruiken Very Happy Geeft echt een frisse geur aan de kleertjes. Gelukkig hebben de meisjes er geen last van anders had ik terug LeChat genomen.
Handdoeken,washandjes,onderhemdjes,kousen en slabbers was ik wel op 60 graden. Gewone t-shirts en broekjes op het programma voor fijne was en dus op 30 graden.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
lijntje

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 9:35 am    Onderwerp: Reageren met citaat

was hier met ariel sensitive en ben daar zeer tevreden van en is ook het enigste middel dat ons thalia kan verdragen want zij is ook héél gevoelig van huid. ben nooit tevreden geweest van le chat moet ik zeggen en dit lag dan ook snel in de vuilbak hier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
Bibi'ke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 9:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik gebruik hier ook Le Chat maar Robijn wasprodukt en verzachter heb ik ook al gebruikt en dat ruikt wel goed vind ik, le chat is inderdaad een neutrale geur.
muzemans

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 10:14 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hier ook lang le chat, maar ik vond dat dat niet alles proper genoeg wastte, dan overgeschakeld op ariel sensitive en heel tevreden over. En sinds kort verdragen ze weer gewoon waspoeder!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
limpie

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 11:14 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hoi

ik gebruik bonux... ik heb ze nog allemaal op een rijtje haha, en als was verzachter soupline of zoiets...
maa als de kids komen, dat weet ik ook niet, ik heb nu al enkele babywasjes gedaan, wasmiddel bonux en wasverz. van die staaltjes dat ik kreeg van robijn... ruikt lekker en is zacht, valt een beetje af te wachten...
ik gebruik geen poeders dus die dozen van la chat heb ik aan men schoonzus gegeven die was der blij mee.
ik ben ook niet de ideale huismoeder se, ik ben daar allemaal niet handig in... maar de was, dat doe ik, in de kkn doe men man alles...

limpie xxx
Vlinderelf

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 12:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ook niet de perfecte huisvrouw (ook geen ambitie). Ik gebruik vloeibare Ecover en de staaltjes van Le Chat wasverzachter tot ze op zijn. Daarna ga ik terug ecover wasverzachter gebruiken. Dat heeft een zachte geur.
Ik ga ervan uit als het goed is voor het milieu zal het ook wel goed zijn voor het velletje...
Maar ik heb ook het vermoeden dat Ella niet zo gevoelig is, dus het zal allemaal een beetje gelijk zijn.
Wassen op 60 graden doe ik ook niet vaak. Zou wel vaker moeten denk ik. Maar als ik het proper krijg op 40 is het ook goed zeker...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Huishouden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6

Ga naar: