| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 25, 2008 12:57 pm Onderwerp: |
|
|
ik was enkel de witte was op 60 (mijn mama noemde dat vroeger de kookwas), alle gekleurde dingen gaan op 40°. Beter voor het milieu...
Ruikt het goed die van ecover? Ik gebruik dat voor het toilet te poetsen en als handwaszeepje, maar de geur vind ik niet zo fantastisch...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 25, 2008 1:05 pm Onderwerp: |
|
|
Muze : wij zeggen dat ook nog "kookwas". Staat ook zo op het programma van m'n wasmachine.
Ik heb bij de geboorte van die staaltjes van Ecover om af te wassen gekregen. Was wel goed want er bleven niet zo van die vervelende zeepresten hangen. De dame die me de staaltjes gaf zij zelfs dat je er de papflessen mee mocht proper maken maar dat heb ik toch maar niet gedaan
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 25, 2008 1:19 pm Onderwerp: |
|
|
ik gebruik ariel sensitive voor de gewone lichte gekleurde was,dreft vloeibaar voor de donkere was en dash wasdraadfris voor de kookwas(60 °)(ondergoed en handdoeken en dergelijke) als wasverzachter gebruik ik robijn ook sensitive (witte)maar nooit bij mijn handdoeken,vind dat die dan iets minder afdrogen
vroeger had ik ook die le chat maar was er ook ni tevrede over
hoger als 60 graden wassen is slecht voor het milieu maar ook voor je wasmachiene je rubbere band gaat er sneller van stuk
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
double fun

Geregistreerd op: 17 Mrt 2008 Berichten: 228 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Apr 26, 2008 9:37 am Onderwerp: |
|
|
Bedankt aan allen voor de tips. Ik ga ze zeker uitproberen!
_________________ Mama van Hanne-Laure en Lyse-Linde (22/10/2007) en meter van een buikbaby (oktober 2008?) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1464 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 28, 2008 6:20 pm Onderwerp: |
|
|
wasverzachter: robijn sensitive
witte was: persil (puur puur puur)
bonte was: persil color
en nog geen klagen gehad en ik gebruik het al bijna 5 jaar
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 730 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 28, 2008 6:58 pm Onderwerp: |
|
|
ik gebruik lechat vloeibaar voor de witte was, dreft donker voor de donkere was en robijn sensitive als wasverzachter
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 29, 2008 9:06 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb in het begin ook alleen Le Chat gebruikt maar amai, duur dat dat is!! En het vliegt er hier door. Wasverzachter gebruik ik niet, Louise heeft een super gevoelige huid en last van eczema. Sinds kort gebruik ik ook dat vloeibaar spul van den Aldi (Una met marseillezeep denk ik) en de uitslag wordt niet erger, dus denk wel dat het ok is.
Ik was wel de bavetjes, tetradoeken en ons ondergoed op 90°, dus een echte kookwas. Krijg je dat op 60° proper? Of moet er dan een voorwas bij? De kinderkleding was ik op 30°, die van ons op 40° en Kevin z'n basketspullen op 60°. Body's heb ik bijna allemaal in kleurtjes dus meer dan 40° als ze echt vuil zijn durf ik niet goed riskeren...Maar eens ze onderbroekjes gaan dragen binnenkort denk ik wel dat ik die, gekleurd of niet, op 60° ga wassen.
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|