| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 29, 2008 9:33 am Onderwerp: |
|
|
Wit ondergoed,handdoeken,slabbers,tetra doeken en kousjes was ik op 60 graden en dat is toch wel echt proper zenne. Denk ni dat mijn kinderen er vuil bij lopen
Onze was gebruik ik hetzelfde maar voor donkeren was ook iets apart.
Ook ons ondergoed en kousen op 60 graden en kleren gewoon op 30.
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 616 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 29, 2008 1:00 pm Onderwerp: |
|
|
Slabbetjes of kleertjes met vlekken op (bijv. van fruitpap of van de groentjes) laat ik eerst een nachtje weken in Vanish en daarna was ik het gewoon mee op 30°, alle vlekken zijn dan weg!
Voor de rest wissel ik regelmatig af van wasmiddel, alleen die Dixan met lavendel kan ik echt niet meer rieken sinds mijn zwangerschap (ik werd toen echt vreselijk misselijk van die geur )... er staat hier nog een halve bus.
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 1:41 pm Onderwerp: |
|
|
Ik gebruik gewoon wat ik op dat moment in huis heb en dat hangt af van welk waspoeder recent in reclame was. Ik koop altijd van die grote dozen van 20 kg of zo, maakt eigenlijk niet uit welk merk het is.
Sinds de kindjes er zijn gebruik ik wel geen wasverzachter meer, omdat dit niet echt uit de kleren gespoeld wordt en je kindjes hun velletje er dus de hele tijd mee in aanraking komt. Als de was op een draad droogt en heel ruw is, dan steek ik die als die droog is toch voor een minuut of 2 even in de droogkast. Dan wordt alles weer zacht en heb je dus geen wasverzachter nodig.
I.v.m. wasprogramma's: de kookwas (wit ondergoed, tetradoeken etc.) doe ik effectief op een kookprogramma op 90 graden. Alle andere dingen op 60, 40 of 30 graden, afhankelijk van hoe vuil, op hoeveel het gewassen mag worden etc.....
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 9:48 pm Onderwerp: |
|
|
ik was met regenwater en wegsn de varkensstallen naast het huis droog ik altijd in de droogkast ook bij mooi weer , dus mijn was is altijd zacht zonder wasverzachter. Ik gebruik dus ook altijd wat in reclame staat en ben van bijna ale produkten ook content , veel verschil maakt het niet als je altijd wat vanish bijdoet of eventueel iets een nachtje in de vanish laat weken . Ik zou zelfs aanrade om een supergoedkoop wasprodukt te kopen en gewoon te investeren in vanish (niet dat ik aandelen heb, het is gewoon een keigoed produkt)
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 10:10 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb vanish nog nooit durven gebruiken...
Ik heb ooit acé delicat gebruikt en had er afgebleekte vlekken door gekregen.
Daarom dat ik een beetje schrik heb van Vanish.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
ace is een bleekmiddel en vanish werkt met zuurstof, dus geen mogelikhedi tot afbleken van kleertjes
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
double fun

Geregistreerd op: 17 Mrt 2008 Berichten: 228 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
Heb inmiddels de Vanish truc van Lutg geprobeert en voorlopig met een heel goed resultaat, en dat op 30 graden! Ben er echt content van.
_________________ Mama van Hanne-Laure en Lyse-Linde (22/10/2007) en meter van een buikbaby (oktober 2008?) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|