Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
L's blog
San's blog
gyt's blog
muzemans's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Wat schiet er nog van over...

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Jun 07, 2008 7:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

moeilijk onderwerp, en ik zou je dan ook niet graag zomaar een wilde raad willen geven zonder je te kennen. Maar een goed gesprek lijkt me een heel goed begin, misschien eens tijdens een weekendje zonder de kids? Hij mag dan kids 'genomen' hebben omdat jij erom bleef vragen, maar nu hij heeft toegegeven, moet hij dan ook de consequenties durven dragen hé. Maar zoals het nu gaat, kan je precies enkel maar hopen dat het wel zal beteren.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik ook wel een vent heb die soms zich heel snel 'opoffert' om de afwas te doen, om even niet in het gewoel te staan. Maar da's meer een rustmoment dan, want hij is dol op de kids en doet heel veel met hen. Maar dingen als pampers enzo... tja, het is zijn ding niet. Hoe ouder ze worden, hoe meer hij doet met hen (en hoe vaker ik dus weer eens aan de afwas sta Confused )
Misschien is het al een heel grote stap om er hier over te praten. En je zal merken, er zijn hier heel veel luisterende oren en schouders om op uit te huilen!
Kristel

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Jun 07, 2008 8:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd niet gemakkelijk ik kan me voor een groot deel herkennen in jou verhaal, hier was enkel het verschil dat we met 2 wel kinderen wilde.
Ik stond er altijd alleen voor, hij vluchte in zijn job en idd in de tuin ...
Het is even goed gegaan tot hij zelf er moe van werd en dan een beetje de handdoek in de ring heeft gegooit.
Ik heb er nooit over gesproken, mss een fout, maar nu bekeken wou ik ook eigenlijk ook al geen moeite meer doen om er over te praten.
Ik had het al druk genoeg met de 2ling om er dat er nog bij te nemen. Het gevolg ... veel frustraties bij mij die dan weer tot ruzies leidde en zo is stilletjes aan is de liefde voor hem weggegaan en zijn we uit elkaar gegroeit en dus ook uit elkaar gegaan.
'k Moet zeggen, het was zwaar maar nu ben ik op mijn eentje vele gelukkiger dan toen. Het officiele co ouderschap is uiteindelijk ook pas in gegaan toen ze 3.5 waren, daarvoor kwam hij af en toe eens langs om hen te zien ...
Nu laat hij nog steeds de dingen die het meeste energie vragen aan mij over (dokters, oor en oogarts bezoeken, ... ) maar hij kan er idd nu beter mee om, ze zijn 5 dus is al vele gemakkelijker natuurlijk ... Hij is echt wel een goede vader nu en wij komen trouwens nu heel goed overeen.

Je moet voor jezelf uitmaken of je hem nog graag ziet of niet, wil je er nog voor vechten of niet? En goed beseffen dat je er zo i zo alleen voor zult staan, nu heb je er ook al geen hulp aan. Vergeet zeker niet dat het emotioneel zwaar gaat zijn, want ook al beslis je evt om weg te gaan, heel het gebeuren is een zware dobber die je leven volledig door elkaar gooit.

Veel succes en als je vragen heb laat maar weten!
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
WendyM

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 4:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo,

Iedereen bedankt voor jullie tips en bemoedigende woorden (vooral San). Aanstaande woensdag vertrekken we op reis voor een 10-tal dagen. De twins gaan ook elk op vakantie bij iemand waar ik weet dat ze meer dan prima verzorgd zullen worden.

Ik had mij voorgenomen om op reis ook eens ferm tegen 't djok te doen zoals hij wel eens doet met mij en de tweeling. Maar bedenk dat dit ook geen oplossing is want anders verbrod ik gewoon mijn eigen reis. Ermee praten op reis daar heb ik ook geen zin in want stel je voor dat ik de vlieger terug neem uit kolère. Neen, ik ga het rustig afwachten en als ik zie dat er met tijd niets aan hem veranderd dan zal ik mijn conclusies moeten nemen en dan vrees ik dat ik beter met de tweeling alleen af ben. Ik weet dat dit niet gemakkelijk is maar dat zijn de begin maanden van een tweeling ook niet, dat is 20 kg afvallen ook niet dus ik denk wel van mezelf dat ik genoeg karakter heb om dit ook te overleven. Ik kan enorm veel verdragen maar als mijn emmer overloopt dan is het gedaan. Ik ben gewoon zijn negatieve gedachten kotsbeu en wil gewoon dat hij positief tegen het leven aankijkt zoals ik doe. Ik ben van het principe, je maakt het beste van de situatie waar je in zit; in dit geval de tweeling en ik ben ervan overtuigd dat hoe ouder de meisjes worden hoe beter het zal gaan! Ik zie al ons naar pretparken gaan, gaan shoppen, gezellig een tearoomtje meepikken!
Ah, we gaan wel zien waar dit eindigt.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog
San

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 9:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wendy, veel plezier op reis meid en profiteer ervan. Neem zeker geen overhaaste beslissingen en bekijk het dag per dag. Veel succes en ga er gewoon voor!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog MSN Messenger
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 10:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Wendy,

Goede raad kan ik je niet geven, ik heb een leuk gezin, de kids zijn dol op de papa en de papa ook op de kids. Maar ik wens je veel succes en hoop dat jullie er goed uitkomen. Zelf zou ik ook niet overhaast beslissen en wie weet gaat hij tijdens je vakantie de kids wel missen.

Hou ons op de hoogte en geniet van je welverdiende vakantie!
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
twiety

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 7:16 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb je een pb gestuurt. Je mag me gerust eens opbellen voor een babbel of om eens af te spreken. Probeer te genieten op je vakantie. Een goede reis. Misschien heb je er deugd van.

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 12:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat het geen gemakkelijke situatie is, maar ik zelf ben ook bij de gelukkigen die een zeer betrokken man hebben. De papa van Ella pakt haar soms uit mijn armen om zelf de pamper te verversen of haar te knuffelen.
Dus ik kan er niet over meespreken.
Ik denk dat je het idd van dag tot dag moet bekijken wat je relatie voor jezelf nog waard is. Als hij niet erg betrokken is naar de tweeling maar hij is wel nog een goeie man voor jezelf dan moet je het misschien nog wat afwachten maar als dat er ook niet meer is dan wordt het moeilijk he...

Veel geluk op reis. Probeer daar in elk geval van te genieten.
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: