| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3864 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 7:21 pm Onderwerp: |
|
|
amai sunny, kan me voorstellen dat je hart dan even stilstaat! Gelukkig hadden ze het knopje niet gevonden...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
jongens toch heb jij geluk gehad allé zij vooral,is toch ongelofelijk hoe snel ze zo van die dingen doorhebben hé.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Heidski

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
Amai, dan gaat uw hart toch wel effe tekeer.
Ogen overal moet ge hebben...
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 8:00 am Onderwerp: |
|
|
|
Die 2 zijn niet te schatten hé! En zo bizar dat Sarah gewoon stond te kijken... Al goed dat je het op tijd ontdekt hebt....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2715 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 8:30 am Onderwerp: |
|
|
ja amai mijn snijmachientje staat nu veilig in een hoge kast!
Ze hebben nogal ruzie gehad van mijn ventje en een week geen ijsjes.
Als ik eraan denk wat had kunnen gebeuren, pffffff
Sarah kwam dan wel zeggen daarvoor dat ze aan de snoepkast aan het prutsen waren maar dan iets veel ergers niet, waarschijnlijk beseft ze het gevaar nog niet.
Is het normaal dat Sarah steeds meedoet met de twee kleinsten? Ze schelen toch twee jaar (ook al zijn ze bijna even groot). Als ons twee jongens iets uitsteken doet ze steeds mee, joey niet die houdt zich afzijdig maar sarah is de eerste om mee te doen en hoe erger hoe liever. Ik ben bang voor de dag dat ze naar het eerste leerjaar moet, zal wel moeilijk zijn voor haar om stil te zitten en haar te concentreren. Nu nog eerst het laatste kleuterklasje en dan is het zover voor haar. Ik vind het een groot verschil tegenover joey, toen hij even oud was dan leek hij zelfs ouder en had interresse in schrijven en alles, sarah ook een beetje maar is alles snel moe. Ze lijkt alsof ze even oud is als de tweeling en dan toch op sommige momenten dan kan ze wel normaal doen en zeker als ik haar "mooi" moet maken voor haar vriendje. Ach ja we zullen wel zien na dit schooljaar zeker
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
ons hele team |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 8:44 am Onderwerp: |
|
|
sunny,
het is nog een volledig jaar hé, ze kan nog veel veranderen. Ze heeft ook een ander karakter hé dan joey. Zal wel een deel van de verklaring zijn....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3864 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 9:11 am Onderwerp: |
|
|
zeg sunny,met die kadees van jou kan je misschien de stopcontacten toch nog afsluiten? Zelfs als ze dan zoiets te pakken krijgen, kunnen ze het niet insteken? Er bestaan zo systemen om van gewone stopcontacten draaistopcontacten te maken, dan moet je niet voortdurend dat sleuteltje zoeken om het dekseltje eruit te halen. Thuis valt dat voorlopig mee, omdat ze er niet naar omkijken. Maar ik heb wel al dekseltjes liggen, als ik zie dat ze ermee beginnen. Mijn oudste broer heeft nl eens aan de stroom gehangen (nu ja, hij is ook groot geworden, en slim zat, maar toch hé )
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|