| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 07, 2007 9:38 pm Onderwerp: |
|
|
ja hoor, en toch logisch: als je alles wat je inslikt overgeeft, komt de motilium er ook uit. En nu zijn ze nog op een leeftijd dat ze die suppo's vrij gemakkelijk laten geven.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 07, 2007 9:46 pm Onderwerp: |
|
|
enigste nadeel is dat je ze niet krijgt zonder doktersvoorschrift
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 07, 2007 9:53 pm Onderwerp: |
|
|
oh, da's iets waar ik idd nooit bij stilsta... Maar over zo'n medicijn zal de pediater toch niet moeilijk doen? Ik heb die sowieso altijd in voorraad, naast de perdolan suppo's en de flammazine (nog nooit nodig gehad, maar de dag dat het nodig is, wil ik zeker niet zonder zitten!)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 08, 2007 8:59 am Onderwerp: |
|
|
|
probleem is dat stan en kobe wel af en toe eens een overgeefdagje hebben (of twee) en ik darvoor nooit meer naar de dokter ga, want er is toch niets aan te doen. Dus ik heb nu nog eentje liggen, daarna is voorraadje op....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 08, 2007 10:34 pm Onderwerp: |
|
|
flamazine bewaard niet lang hé, opletten met je stock want tegen dat je hem nodig hebt is die misschien overtijd en mag je hem zeker niet gebruiken!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 08, 2007 11:58 pm Onderwerp: |
|
|
dat weet ik, maar ik moet toch altijd een tube in huis hebben hé. Ik heb net nog een hele zak medicijnen binnen gedaan, ook een aantal 'voor in het geval', en dan alle overschotjes van de afgelopen jaren...
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2889 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
Vanmorgen weer iets meegemaakt met Axel en Maxim.
Het gebeurt zaterdags wel is dat ze alle 4 naar beneden mogen om tv te kijken en dat lukte al een paar weken heel goed. Tot vandaag..........
Omdat ik mijn brood zelf maak heb ik ook een broodsnijmachine staan, dat staat al zeker twee jaar op het werkblad van de keuken, niemand die daar aankwam en de stekker was ook steeds uitgetrokken en weggemoffeld. MAAR vanmorgen hoorde mijn ventje zo wat gerommel in de keuken en vond dat hij toch maar is moest gaan kijken, en wat ziet hij , het machien was toegeklapt en ze hadden de stekker in het stopcontact gestoken!!!!!
Gelukkig hadden ze het knopje niet gevonden om het aan te zetten!!!
Ik mag er niet aan denken wat voor gevolgen dat zou gehad hebben, zijn er een hele tijd niet goed van geweest. Nu heb ik het in een hoge keukenkast weggelegd en het komt enkel er nog uit als ik mijn brood moet snijden. Ook hadden ze aan de radio aan het prutsen geweest.
Dus ik vertrouw ze niet meer, joey had niets gezien was tv aan het kijken en sarah ja ze stond daarnaar te kijken!!!! In plaats van ons effe te roepen. Gedaan voor hen om hen tv te laten kijken als wij nog effe aan het wakker worden zijn
_________________ Heidi , mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|