| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 23, 2007 8:43 am Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
gyt,
ante is bij ons degene die alles durft en doet en een heel goede engelbewaarder heeft, kobe daarintegen is veel voorzichtiger, maar hij heeft altijd vanalles voor (gebroken elleboog, vingers tussen de deur, blauwe plekken,....)!
Aiai, hopelijk heb je een goede nacht gehad en is hij vandaag niet meer ziek!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 23, 2007 10:56 am Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
oei das minder hopelijk geen buikgriep
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3956 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 23, 2007 6:51 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
het lijkt er wel op. Vanmiddag heeft Lennart heel zijn eten overgegeven, en Pieter heeft vandaag amper gegeten (en dat wil wat zeggen!!!). Vanavond heeft hij een hele hoop maagvocht overgegeven (gelukkig had ik het zien aankomen, en had ik hem goed vast, zodat alles op de grond lag en niets op hem of mij), en melk heeft hij niet gewild (zelfs niet aangelengde). Soit, Motilium-suppo erin, en we zullen wel zien hé...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 23, 2007 9:29 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
oei precies wel gevoelig aan hun maagje
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mrt 24, 2007 12:46 am Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
|
hopelijk is morgen het ergste voorbij!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3956 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mrt 24, 2007 8:47 am Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
om 1 uur vanochtend Lennart nog een plasje (ik heb het snel opgeveegd omdat ik er net naast stond, en heb hem laten verder slapen, hij was er amper van wakker geworden), en om half twee Pieter weer bij mij genomen omdat die lag te wenen door krampjes (en mijn ventje dus weer naar logeerbed verbannen). Seffens naar de apotheker, mijn voorraad motilium aanvullen...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kathleen

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 07, 2007 9:03 pm Onderwerp: |
|
|
Motillium-suppo's??? Ken ik niet???
|