| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Nov 06, 2006 9:59 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
voorlopig is ons huis ongevalvrij geweest, maar of het zo zal blijven? Ik ben in elk geval toch weer aan het rondkijken voor eindelijk een hekje op het eerste verdiep om de trap af te schermen, maar is niet zo evident... Ik heb wel een site gevonden waar ze evt op maat werken, ngl de situatie. Wij hebben hier eerder een virussenplaag
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 9:17 am Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
Oei gyt is het nog steeds niet over die virussen? Jullie hebben het wel erg zitten he. Hier is het alles behalve ongeval vrij. Maar dat weten jullie al he. Stand van de blessures hier is: Axel een blauw plek op zijn voorhoofd en maxim een blauw plek op zijn kaakje. Voor de rest is alles ok!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 9:45 am Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
Ziek zijn is ook niet alles. Ons Nérine heeft in begin april in't ziekenhuis moeten liggen met rota virus... Ook beangstigend vond ik hoor. Zo'n klein prutske dat niet meer lacht, langs je heen kijkt.....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 1:04 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
ja wendy das ook ni fijn ,hier zijn de ziektekiemen ook binnen geraakt roy en robby hebben het zitten de rest blijft (voorlopig) ontzien.
gyt hopelijk is het toch snel uit het huis jullie zijn toch al lang aan het sukkelen hé.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 1:37 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
Ik heb ook zo het gedacht: eens je begint te sukkelen , blijft het precies duren. Wij hadden dat vorige winter met onze Ruben dat hij van een oorinfectie naar een bronchitis ging en dan weer daarop een oorinfectie deed! En plots was het gedaan, nadat mama een longontsteking gehad heeft waren alle beestjes precies verdwenen!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 10:27 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
|
hier gaat het momenteel nog altijd prima met de kids de mama is een ander paar mouwen,maar ja zal ook wel beteren zeker
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 08, 2006 10:40 am Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
hier lopen nu twee extra hondjes rond ,ze blaffen de heletijd.Gisteren naar de dokter geweest en ze moeten (wat ik al vermoede) aërosollen.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|