| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 03, 2006 7:17 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
amai, kan me toch niet herinneren dat mijn broers zo erg waren hoor... alhoewel, mijn jongste broer heeft zijn kin (op precies datzelfde plaatsje) een keer of vier gehecht gehad (daarna plakte mijn moeder dat gewoon toe met steri-strips). Maar verder herinner ik me geen accidenten... (ofwel zijn die herinneringen al serieus afgezwakt)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2889 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 03, 2006 8:14 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
amai jakke en ik met mijn twee jongens ik hoop het ook niet, ze zijn alleszins wel goed op weg! Frederik als je ooit op een meeting komt moet je maar niet teveel raad geven aan axel en maxim want amai dan ga ik nog afzien vrees ik:)
_________________ Heidi , mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 03, 2006 8:42 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
ja, is idd niet nodig om ze nog op te steken!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 03, 2006 8:50 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
nee ni echt het is al erg genoeg met bepaalde jongens tweelings onder ons
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 03, 2006 9:10 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
amaai wat een toeren, hier is er nog niet veel hard gevallen maar toch al enkele keren een tandje in de lip met bloedende lip tot gevolg.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Nov 06, 2006 8:39 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
Het ergste tot nu toe is ons Sienke geweest met haar super blauw oog. Van de trap gevallen....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Nov 06, 2006 8:45 pm Onderwerp: RE: Wat je allemaal kunt meemaken met een tweeling ... |
|
|
ai pijnlijk hopelijk blijft het zo hé wendy
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|