| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
zwendy

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 08, 2009 7:34 pm Onderwerp: wat het beste? |
|
|
hallo,
ik heb beneden om te beginnen een tweelingenpark met de ganse bekleding. nu is mn vraag, daar liggen er twee dekbedjes in, hoe doe ik dit nu het beste beide hun donsdekentje ( heb wel verstaan dat dit niet zo goed is ) of samen onder 1 dekentje en kan je dit krijgen in de winkel lakentjes en dekentjes voor een tweelingenpark. kan iemand me helpen?
groetjes wendy
_________________ Met vleugeltjes zo klein
werd een engeltje geboren.
Deze vleugeltjes brachten het
daar waar engeltjes thuishoren.
Waarom??????
we missen je zo, tiebeke |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 778 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika - oorspronkelijk Stekene, Oost-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 08, 2009 7:41 pm Onderwerp: |
|
|
donsdekentjes mag je pas gaan gebruiken vanaf 1 jaar, wegens te zwaar en kans op verstikking. ik gebruikte fleece dekentjes, elk eentje ,maar een slaapzak is het beste hoor, zo blijven ze altijd warm, die wroeten zoveel dat een dekentje niet echt blijft liggen, nu nog steeds niet en de onze zijn 1 jaar.
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 08, 2009 7:54 pm Onderwerp: |
|
|
Idd een donsdekentje best niet gebruiken tot ze 1 jaar zijn.
Ik gebruikte in het park ook dunne fleecedekentjes of slaapzakjes.
En zelfs nu (ze zijn 20 maanden) slapen ze in hun bedje nog steeds met een slaapzak aan. Ze wriemelen en wroeten zoveel dat ze vaak achterstevoren in bed liggen. Met een dekentje is dat niet zo handig .
Ik ga deze zomer eens beginnen met een donsdekentje. Dan is het niet zo koud en is het niet zo erg als ze er zich onder uit wriemelen .
_________________ Ils, mama van Milo, Marin & Meike
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 08, 2009 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb hier ook een tweelingpark met bekleding staan. En ik legde ze steeds onder het lakentje (zonder donsdeken erin) en eventueel nog een dekentje over. Dus elk hun eigen lakentje. Dat was hier het makkelijkst, want Chloë heeft het veel sneller koud, terwijl Phaedra mss al zit te zweten. Dus elk hun laken en deken is hier het beste, moet de ene niet kou lijden omdat de andere te warm heeft of omgekeerd.
In hun bedje slapen ze nu ook nog steeds met een slaapzakje en net zoals bij Ils, verkennen ze hun hele bed omdat ze zo liggen wroeten.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 09, 2009 8:28 am Onderwerp: |
|
|
|
ik gebruikte ook voor elk een apart lakentje. (meestal niet veel meer, want beneden in huis is het toch lekker warm)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1378 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 09, 2009 9:59 am Onderwerp: |
|
|
beneden gewoon een s!mpel dekentje, in 't begin wriemelen ze zo nog niet hé
en boven slapen ze bij ons in de slaapzakjes. Zeker geen dons gebruiken!
|
 |
Poppemiekes

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 09, 2009 1:54 pm Onderwerp: |
|
|
Bij ons sliepen ze in het begin ook samen in de box en gebruikten we gewoon een lakentje van een 1-persoonsbedje maar dan horizontaal en 1 dekentje. In het begin wriemelden ze nog ni zoveel, dus dan was da geen probleem. Nu is het wa anders, ze slapen nu in een slaapzakje, zoals boven in hun bedje en als ik ze samen in de box leg overdag om eventjes een dutje te doen, is het met een borstvoedingskussen tussen, want anders gaan ze op elkaar liggen of pakken ze elkaars tutje af en zo...
Zeker geen donsjes gebruiken voor 1 jaar hoor, da wordt echt afgeraden voor wiegendoodpreventie. Dat wordt veel te warm voor de baby'tjes en de kans op verstikking is te groot. Ook geen hoofdkussens gebruiken tot 2 jaar.

Laatst aangepast door Poppemiekes op Vr Apr 10, 2009 10:01 am; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|