| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1615 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Dec 10, 2006 6:11 pm Onderwerp: RE: wanneer structuur? |
|
|
ik sluit me aan bij iedereen. ik ben vrij vlug (na 2,5 maand hun flesje gaan dikken met Nutrilon - johannesboompitmeel) om ze zo te doen doorslapen, daar ik 3 weken later terug aan de slag moest.
badje voor fles en badje voor bedtijd, enz ook geprobeerd, maar dan eerder wegen hun huiluurtjes. Ze hielden het 's avonds zo'n 2 Ă 3 uur vol met z'n 2'en en als je dan even alleen was pfff, dan had je echt een paar armen tekort (of een paar oren teveel).
Heidi, nog even volhouden, en het ritme komt
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Dec 10, 2006 7:34 pm Onderwerp: RE: wanneer structuur? |
|
|
nutriton, pff, enkel slechte ervaringen mee. Omdat de pap zodanig dik werd, konden ze ze niet meer opdrinken (waren geen goede flesdrinkers) en waren we nog verder van huis, want na drie kwartier waren ze moe gezogen, maar hadden amper iets gedronken. Heb heel vlug ook dikkere pap gegeven (zoals beba maar was van ander merk, bebelac)
Wat ook hielp was ongeveer op die leeftijd een onderscheid te maken in overdag kleren en dan 's avonds een routine met piyama aandoen. (dus bad is niet nodig hoor voor routine) had het gevoel dat ze daardoor ook heel vlug doorhadden dat er een verschil aankwam. Overdag liet ik ze ook gewoon in hun park slapen en dan 's avonds naar boven in hun bedje.
Veel succes (en ik ben jaloers op je zonnetje, ook al kan je er voor het moment niet teveel van genieten!)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 2:18 pm Onderwerp: RE: wanneer structuur? |
|
|
tja eigenlijk moet ik er ni veel meer aan toevoegen,hier hebben ze alledrie gaviscon en zantec gehad. hier hebben we veel soorten melkpoeders geprobeerd pff ben blij dat die periode voorbij is hoor.
Van nacht en dag slapen hebben ze hier eigenlijk ni veel last gehad(ofwel ben ik het vergeten)
voor routine is een badje ni echt nodig hoor het ligt hem soms aan de kleine dingen,zoals knuffelen voor je hun neerlegt,of zoals muze zegt slaapkleertjes aandoen
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 2:25 pm Onderwerp: RE: wanneer structuur? |
|
|
hier raadde de ka aan om ze als ze geen moedermelk kregen om beba te geven omdat die inderdaad dikker is en een groter verzadigingsgevoel geeft maar verder mag ik zeker niet klagen over ons kids , ze sliepen zeer goed en al door van hun 5 weken , dus veel ervaring heb ik er niet mee. Verder zijn ze ook altijd kids met een ijzeren maag geweest want overgeven of reflux hebben wij nooit meegemaakt. Isaline heeft de eerste keer in haar leven overgegeven toen ze al 18 maand was en de buikgriep had en het is dan ook bij 1 keer explosief braken gebleven , het was eruit en dat was het.
Venkeldruppels zijn ook goed tegen krampjes als ze de thee echt niet lusten. Die olie doe je in hun flesje en ze smaken bijna niet dat er iets in zit, je ruikt het wel. Het zijn kleine flesjes maar je hebt er niet veel voor nodig
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Heidski

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 6:05 pm Onderwerp: RE: wanneer structuur? |
|
|
Wat een goeie tip, bedankt allemaal!
Ik laat mijn mama dat johannesbroodmeel meebrengen, want dat hebben ze hier zeker niet, en hoe leg je zoiets uit in het Arabisch:p??
Het is utkijken naar die eerste lange nacht, maar als je die 2 hartekes naar je ziet lachen, vergeet je natuurlijk alle slaap...
Goeieavond nog!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 7:23 pm Onderwerp: RE: wanneer structuur? |
|
|
toch een kijken hoor heidski. Die Nutriton koop je hier in de apotheker, dat wordt gemaakt door ik denk Nestlé, of anders Nutricia. Dan heb je het al een beetje sneller hé. En dan is het testen om de juiste dosis te vinden, want zoals muze zegt: als het te dik wordt, krijgen ze het niet meer opgedronken. En dat keerpunt is heel plots: het ene moment nog vrij lopend, en plots te dik. In al die dikkere melken (AR, Beba) is dat trouwens ook johannesbroodpitmeel dat erbij zit hoor...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 8:09 pm Onderwerp: RE: wanneer structuur? |
|
|
ja is waar als je langzame drinkers hebt ni te veel in doen.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|