| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
eve&tom

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 3:21 pm Onderwerp: voorstellen eve&tom |
|
|
hoi ik ben blij dat ik deze site gevonden heb
ik ben evelien, 21 jaar en ik ben 23 weekjes zwanger van een 1eige tweeling,
het is tot nu een heel moeilijke zwangerschap geweest, op 9 weken heeft onze gynea ons doorgetsuurd naar leuven om te kijken of er een tussenschot tussen de jongens zat, gelukkig was dat er maar ze delen wel de placenta
( dus er is een risco op tts)
op week 12 stond ik snachts op om te gaan plassen en het bloed liep langs mijn benen, helder rood en heel erg veel....
ik ben proberen zo rustig mogelijk te blijven en naar spoed geweest, ik d8 dat alles voorbij was, gelukkig waren de kindjes helemaal inorde en had ik een bloeding aan de placenta...platte rust vanaf toen ( ik was ook vreselijk ziek toen overgeven de hele dag)
op 14 weken terug een bloeding, weer konden ze niks doen dan mij laten rusten en kijken wat er van kwam....
ik heb weken met zenuwen gelopen, snacht en door de dag 100 keer naar de wc om te kijken...
vanaf mijn 17 de week is het beginnen beter gaan, nu heb ik geen bloedingen meer gehad gelukkig, maar er is nog wel steeds een hematoom ( van 10cm ongev) dat is een bloedklonter die ik van de bloedingen heb overgehouden... maar de babys doen het heel erg goed, ze groeien mooi, ook ga ik geregeld naar leuven ( tweelingstudie van prof lewi) en nu is het de 1ste keer sinds mijn hele zwangerschap dat er 2 weken tussenzit dat ik niet een echo heb gehad, woensdag moet ik terug gaan ( ik maak me wel zorgen om de tts nu maar ik blijf positief, als ze in leuven om de 2 weken controle voldoende vinden zal dat dan wel zo zijn hoop ik)
ik ben wel bang voor alles wat mij te wachten gaat staan, ik hoop mijn jongens zo lang mogelijk te kunnen "dragen"
zo dat was het zo een beetje, ik ben heel benieuwd naar al jullie ervaringen, tips en bevallingen dus ga ik veel moeten bijlezen.
groetjes van mij, tom en de twins
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
double fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 3:29 pm Onderwerp: |
|
|
Allereerst een dikke proficiat met je tweelingzwangerschap!
Hier op deze site kun je een hoop advies, steun en gewoon gezelligheid vinden. Anderen zullen je ook wel waarschuwen, maar het is heeeeel verslavend....(voor jou misschien wel goed, dan rust je tenminste veel!)
Aarzel dus niet om vragen te stellen.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 4:47 pm Onderwerp: |
|
|
Van harte welkom en een dikke proficiat. Hopelijk is je zwangerschap wat rustiger dan ze de eerste weken is geweest want dat was niet niks he.
Nu ga jij mij record hier verslagen zeker??? Ik heb het record van jongste tweelingmama hier op de site,ik was net 23 wanneer mijn meisjes geboren werden.
_________________ Tessa,mama van Cara en Nomi (15/03/07) en een buikbaby (wordt verwacht rond 20/11/08 )
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
eve&tom

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 4:51 pm Onderwerp: |
|
|
hoi bedankt voor de lieve reacties,
ja ik hoop dat de jongens zeker "blijven zitten" tot ik 22 ben(10 juli, dan ben ik 32 weken)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 4:52 pm Onderwerp: |
|
|
welkom en proficiat met je dubbele zwangerschap en had bij mijn eerste zwangerschap ook elke maand wel een bloeding maar is goed gekomen en mijn dochter is ondertussen al 8 jaar en is volledig gezond
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
klaartje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 4:54 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
wat een verhaal hoor! Wij hopen hier met je mee... met vragen mag je altijd komen hoor( als het gaat over bijvoorbeeld prematuren kan ik je info geven) Ik hoop dat alles zo rustig kan blijven verder gaan voor je...
Succes en proficiat
_________________ Mama van Ella en Vince. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 386 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 5:31 pm Onderwerp: |
|
|
van harte welkom. Een heel verhaal en hoogstwaarschijnlijk heel veel stress.
Je zou van minder
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|