| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 1122 Woonplaats: Zwitserland
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 9:46 am Onderwerp: Voor grote gezinnen of onthaalmoeders: buggy voor 6 kinderen |
|
|
Via-via heb ik deze link gevonden:
http://www.nextag.com/turtle-bus/search-html
Een buggy voor 4 of 6 kinderen !!
Ziet er echt wel cool uit.
Niet dat veel mensen op de site hier nood hebben aan zo'n ding, maar ik kon het niet laten deze link te posten.
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 10:13 am Onderwerp: |
|
|
Only in America !!!
Nog eentje:
http://bergdesign.net/runabout.htm
Buggy's voor tweelingen, drielingen, ... tot zeslingen ...
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 643 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 4:10 pm Onderwerp: |
|
|
amaai, wat een voituren... diene laatste zou k misschien nog zien zitten moest het nodig zijn (en is ook nog betaalbaar) maar we hebben vandaag al gemerkt dat je al bekijkt genoeg hebt met een tweeling dus laat maar uit met zo een vier baby wagen!
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 5:57 pm Onderwerp: |
|
|
zeg das wel iets voor mij kan ik met mijn kindjes gaan wandelen spijtig dat het zo duur is.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
En Jakke, als je dat uit de States moet laten importeren, dan betaal je ook nog eens veel vervoerskosten + importkosten van de douane.
Heel erg praktisch is het dus niet voor mensen in België, maar ik vond die buggy's zo "de max", dat ik het niet kon laten de link hier te vermelden.
Voor zover ik weet wordt er in België enkel een drielingbuggy van Urban Jungle verkocht + eentje van nog een ander merk (ben vergeten welk). Urban Jungle verkoopt wel extra stoeltjes voor er bovenop. Dan kan je van een tweelingbuggy een vierlingbuggy maken.
Hier in Zwitserland verkopen ze ook stoeltjes met 1 wiel eronder die je aan de zijkant van een bestaande buggy kan monteren. Zo maak je van een tweelingbuggy ook een drielingbuggy etc ...
Toen ik net wist dat ik terug zwanger was en we nog niet wisten of we er 1, 2 of meer moesten verwachten, ben ik dat allemaal eens gaan rechercheren op het internet. Wel grappig wat je dan allemaal tegenkomt!
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Nov 06, 2008 10:00 am Onderwerp: |
|
|
ik heb nog iets anders gevonden en ga eens vragen aan een vriend van mij of hij dat kan maken(kan lassen voor het onderstel) http://www.kindercabrio.nl/
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|