| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Wie is volgens jullie de beste voetbalploeg van het land |
| Club Brugge, uiteraard want ik ken iets van voetbal |
|
100% |
[ 1 ] |
| Antwerp, want ik ben voor vergane glorie |
|
0% |
[ 0 ] |
| GBA, want ik ben voor een fusieclub |
|
0% |
[ 0 ] |
| Anderlecht, want ik ben voor verwijfde losers |
|
0% |
[ 0 ] |
| Sirkul, want ik ben voor een overroepen hype |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 1 |
|
| Auteur |
Bericht |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 7:40 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is goed, mij kunt ge herkennen aan mijn gescheurde netkousen
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lange Wapper

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jan 25, 2008 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
Oei, ben ik hier toch wel op een datingsite terecht gekomen zeker!
Komen er nog meer pittige details???
Over voetbal kan ik helaas ook niet meepraten. Mijn sport is basketbal en bij deze dus ook een groot tegenstander van voetbal. Net als weermanneke kan ik het spel wel uitleggen en snap ik de bedoeling. En ja, ik weet wat buitenspel is, maar hoe leg ik dat best uit...
Ik kan dus zeggen dat ik net iets meer weet van voetbal dan de gemiddelde vrouw.
_________________ Van de 'grote' zeveraar die kinderen de hele dag vanalles wijsmaakt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
opa karl

Geregistreerd op: 20 Sep 2007 Berichten: 13 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jan 26, 2008 9:18 am Onderwerp: |
|
|
precies weinig voetballiefhebbers op de site .ik ben gestopt met voetbal nadat ik op een schoolwedstrijd iemand zijn scheen en kuitbeen afgeschopt heb en vondt toen dat het veel te gevaarlijk was om me nog op een voetbalveld te vertonen .dat is nu ongeveer 35 jaar geleden en ben dan maar aan gevechtsporten gaan doen "judo en karate".dus voor een voetbalclub kiezen zeg ik maar "de kampioenen" die zie je meer op cafe zitten dan op het veld.
_________________ opa van Kaat en Tess en daar ben ik trots op |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jan 26, 2008 10:13 am Onderwerp: |
|
|
Heel heel lang geleden, toen ik nog een snotneus was (ja was!!! ), dan ging ik mee met mijn pa naar beveren kijken. Man toen was er nog sfeer. Een man met bombardon in de tribune, iemand met een plank vol toeters, liedjes die werden gezongen, e.d.. Ik werd wat groter en ging nog altijd mee voor de sfeer want voetbal interresseerde mij dus niet. Toen werden de liedjes grimmiger, "vuile zwartzak zet uwen bril op uw gat, dan ziede wat beter en nog zo van die dingen. Dan ging je naar Antwerp- Beveren kijken en dan moest je op een zonnige zondagmiddag een paraplu bij hebben omdat ze van de andere zijde blikjes toewierpen, al dan niet vol, moest je door een politiepatrouille ontzet worden uit het stadion omdat er rellen losbarsten. Voetbal een feest? vergeet het, geef mij maar de Formule 1, ok veel duurder maar oh wat een sfeer. Je kan gewoon in de tribune naast een fan van bv. alonso zitten terwijl jezelf fan bent van iemand anders. Zo kwam ik in silverstone eens naast een man uit Griekenland te zitten die voor Alonso was en ik voor Schumi. Awel we waren bijna samen de sirtaki aan het dansen. Dat wil ik wel eens in het voetbal meemaken.
Nee hoor ik zal wel eens een matchke van de 'rode krabbers' meemaken vanuit mijn ooghoeken als ik op bezoek ben bij mijn pa, maar zelf nog voetbal opzetten zit er niet in.
|
| Terug naar boven |
|
 |
chokotoff

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jan 26, 2008 2:32 pm Onderwerp: |
|
|
| lulleman schreef: | Heel heel lang geleden, toen ik nog een snotneus was (ja was!!! ), dan ging ik mee met mijn pa naar beveren kijken. Man toen was er nog sfeer. Een man met bombardon in de tribune, iemand met een plank vol toeters, liedjes die werden gezongen, e.d.. Ik werd wat groter en ging nog altijd mee voor de sfeer want voetbal interresseerde mij dus niet. Toen werden de liedjes grimmiger, "vuile zwartzak zet uwen bril op uw gat, dan ziede wat beter en nog zo van die dingen. Dan ging je naar Antwerp- Beveren kijken en dan moest je op een zonnige zondagmiddag een paraplu bij hebben omdat ze van de andere zijde blikjes toewierpen, al dan niet vol, moest je door een politiepatrouille ontzet worden uit het stadion omdat er rellen losbarsten. Voetbal een feest? vergeet het, geef mij maar de Formule 1, ok veel duurder maar oh wat een sfeer. Je kan gewoon in de tribune naast een fan van bv. alonso zitten terwijl jezelf fan bent van iemand anders. Zo kwam ik in silverstone eens naast een man uit Griekenland te zitten die voor Alonso was en ik voor Schumi. Awel we waren bijna samen de sirtaki aan het dansen. Dat wil ik wel eens in het voetbal meemaken.
Nee hoor ik zal wel eens een matchke van de 'rode krabbers' meemaken vanuit mijn ooghoeken als ik op bezoek ben bij mijn pa, maar zelf nog voetbal opzetten zit er niet in. | Dit vraagt om een demonstratie op de meeting hoor
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
opa karl

Geregistreerd op: 20 Sep 2007 Berichten: 13 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 31, 2008 10:44 pm Onderwerp: |
|
|
volgende meeting cd met griekse muziek meebrengen ??
_________________ opa van Kaat en Tess en daar ben ik trots op |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 31, 2008 11:04 pm Onderwerp: |
|
|
dat mag altijd
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|