| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
heidski1

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 11:06 am Onderwerp: Vliegtuigreis |
|
|
Heeft iemand ervaring met de tweeling in het vliegtuig op 5 maanden?
Ze hebben ook gevlogen als ze 5 weken oud waren, maar dan hadden ze helemaal geen last van oortjes ed...
Zullen ze deze keer wel last hebben? Dus waarschijnlijk drinken tijdens de landing?
Hier zijn geen klaargemaakte potjes te vinden met groentjes of fruit voor onder de 6 maanden, is het erg als ik ze de dag van de reis alleen maar melk geef?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 1:00 pm Onderwerp: RE: Vliegtuigreis |
|
|
Dag Heidi,
Geen ervaring maar ik denk dat het geen probleem is om ze een keertje alleen maar melk te geven.
Kan je niemand vragen om potjes naar jullie op te sturen voor jullie vertrekken?
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 1:04 pm Onderwerp: RE: Vliegtuigreis |
|
|
ik zie net dat jullie zondag al vertrekken, mss dat er iemand een paketje met DHL kan versturen, maar dan wel express??
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 1:43 pm Onderwerp: RE: Vliegtuigreis |
|
|
je kunt ook zelf wat groentenpap maakt en in een potje(kom) doet voor je vertrekt ,maar dan is de vraag kunnen ze dat daar opwarmen? ook de flesjes ,anders moet je eens naar de luchthaven bellen en vragen of ze op het vliegtuig dingen kunnen opwarmen.kwestie van daar ni op het vliegtuig te zitten met wenende hongerige baby's
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 2:58 pm Onderwerp: RE: Vliegtuigreis |
|
|
|
een dagje melk kan geen kwaad hoor!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3864 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 3:26 pm Onderwerp: RE: Vliegtuigreis |
|
|
ik denk het ook niet, maar als wij een dagje weggaan maken wij gewoon 's morgens vlak voor vertrek een warme maaltijd, die we dan gloeiend heet in een tupperware doen, in aluminiumfolie wikkelen en nog in een krant. Zo is die dan tegen de middag perfect op temperatuur, en moet je niets opwarmen... Als je iets vasters dan melk wil geven, kan je misschien een soort melkpap geven? Of kan je op de luchthaven, vlak voor vertrek, niets opwarmen? Of de oplossing van kristel hé...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 7:40 am Onderwerp: RE: Vliegtuigreis |
|
|
Ik denk zeker niet dat het kwaad kan dat ze voor 1 keer nog eens een hele dag alleen melk drinken. Ze zijn nog klein hé.
Een vriendin van mij was vroeger airhostess en zij is met haar tweeling dikwijls met het vliegtuig van Zwitserland naar België gevlogen, o.a. na de geboorte toen ze 3 weken oud waren. Nooit problemen gehad. Ze vond dat gemakkelijker dan met de trein of de auto, omdat je in de luchthaven op je gemak nog luiers kan verversen en omdat de stewardessen je graag helpen met kleine kindjes.
Je mag waarschijnlijk als eerste op het vliegtuig, je mag met de buggy tot aan het vliegtuig rijden, ... De meeste grote maatschappijen (niet die die goedkope vluchten aanbieden) voorzien speciale zitjes en baby-eten. Maar je moet dat wel allemaal op voorhand aanvragen.
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|