| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1376 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 9:03 am Onderwerp: Vinden jullie het ook opvallend? |
|
|
Ik weet niet of jullie dit ook vinden, maar ik heb de indruk dat de supermarkten de laatste weken meer hun best doen om promoties en bonnen te geven.
Een voorbeeld: Ik ging zondagmorgen naar de Delhaize, en in elke rayon stonden er keiveel promoties voor extra spaarpunten, halve prijs, kortingen. Echt opvallend veel. Praktisch alles wat ik kocht kon ik iets mee doen, en dat waren echt dagdagelijkse producten zoals Kellogg's, boter, melk, ...
Plus, bij het vlees waren er ook keiveel producten aan halve prijs.
Ik heb zondag denk ik gemakkelijk 20 euro bespaard op een volle winkelkar. (Aangezien ik praktisch altijd hetzelfde koop, valt dat ook wel op).
Wat vinden jullie?
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 10:10 am Onderwerp: |
|
|
Mij is het nog niet opgevallen, maar ik let dan ook bijna nooit daarop. Winkelen is een noodzakelijk kwaad die ik zo vlug mogelijk wil doen, me volledig laat leiden door goestjes( ), en prijs is wel het laatste waar ik op let. (toch af en toe let ik op). Vrees dat ik wel nog eens een lesje budgetbeheer kan gebruiken, maar zolang de rekening niet in het rood gaat op het einde van de maand, vind ik het al ok
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 10:45 am Onderwerp: |
|
|
och hoe dikwijls knip ik die bonnetjes ni uit en telkens als ik in de winkel sta kom ik tot de vaststeling dat ik ze weeral eens vergeten ben,dus ja
als er toevallig iets van bon in de winkel zelf hangt en ik moet dat juist hebben maar je moet er twee kopen zal ik het ook wel eens doen.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sophene

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 07, 2008 11:09 am Onderwerp: BONNEN |
|
|
gezien ons grote gezin koop ik heel prijsbewust. bonnen van producten die ik gebruik knip ik altijd uit en poef ik in mijn portefeuille....
en die gebruik ik dan ook
naar delhaize ga ik niet vaak. 't is nogal uit de buurt
ze willen wellicht zich wapenen tegen lidl en aldi / door de verminderde
koopkracht waar constant van gepraat wordt, willen ze wellicht hun klanten
in hun eigen winkels houden
zolang we er wel mee wezen....
_________________ mama van een pracht2ling Cara en Githa
geboren 20.2.2008.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 11, 2008 2:54 pm Onderwerp: |
|
|
is idd zo... denk dat ik intussen voor elke grote winkel al een bon voor Dreft heb liggen, en dan nog eentje van Proctor and Gamble zelf.
Ze willen die stakingen tegenspreken zeker?
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1921 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 10:25 am Onderwerp: |
|
|
ik moet zeggen dat ik het niet merk. Ik ga steeds naar de colruyt en afwisselend aldi. maar ik merk het niet altijd aan de rekening hoor!
het is bij colruyt wel steeds verrassend wanneer je de rekening nakijkt dat je korting hebt gekregen... met die kaart misloop je hun kortingen dus echt niet hé
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 10:34 am Onderwerp: |
|
|
|
Vind ik ook een super uitvinding die kaart. Want zoals jakke zegt: dan knip je de bonnetjes uit, en als je in de winkel staat besef je dat ze nog thuis op tafel liggen...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|