muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 02, 2008 7:49 pm Onderwerp: Verslag meeting 1 mei 2008 |
|
|
Verslag meeting 1 mei
Aangezien onze verslaggever van dienst er maar een halve dag bij was, mag ik de honneurs waarnemen. Er is geen groot literair talent aan mij verloren gegaan, dus ik hou het kort!
Wist je dat? (enkele impressies van een dagje….)
•Parking 3 volgens Kris de meest gebruikte parking is van het domein in Kessel-lo. (bij nader inzien bleek het dan toch parking 2 te zijn…)
•Cara of Nomi (ik weet niet meer wie het was) heel graag op een schommel zit, en dan ook kwaad is als ze geheel onterecht er af moet.
•Dagmar op een dag drie setjes van kleren kan vuil maken
•Pieter voor het eerst van een glijbaan ging, zonder dat mama of papa zijn handje vasthield
•Ella en Louise een carrière in de danswereld ambiëren
•Er ernstige twijfels zijn over de bewering dat silke en lissa twee-eiig zijn: een ganse dag wijken ze niet van elkaar, en zelfs bij het aanbieden van een snoepje, wordt er eerst overlegd met de zus of het wel een goed idee is om het snoepje aan te nemen
•De weergoden ons gunstig gestemd waren in de voormiddag, tijdens het eten iets minder. Gelukkig was er de helpende hand van de man van double trouble
•Er dan maar werd uitgeweken naar de binnenspeeltuin in Herent
•Ella een heel zacht en lief huiltje heeft.
•Als je op een meeting het woord ‘keppe’ uitspreekt, er direct drie mensen rechtstaan om je te helpen
•Stan, bij gebrek aan Sarah, de dochters van sandrita dan maar versierd heeft
•Het op een meeting moeilijk bij te houden is, welke baby van wie is, want ze zaten bij iedereen op de schoot. (zelfs bij muze, het babymens bij uitstek!)
•De zonen van sandrita dol zijn op het eten van schoenen
•Er naar goede gewoonte iemand weer een dutje gaan doen is in zijn/haar auto
•Sam het bestaan van m&m’s heeft ontdekt. De angst voor de clowns was er direct minder door.
•Kaat en Tess als twee grote dametjes netjes kunnen eten. En dan liefst spaghetti met een lepel!
•De afwezigen ongelijk hadden en er hopelijk volgende keer wel bij zijn!
Muze
|
|