| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1553 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 9:11 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
pff nu had ik hier iets geschreven en is alles weg!
ik kwam even melden dat ik doodop ben! of toch lijk!! is het nu doordat ik nog steeds ziek ben, of doordat het druk is op het werk? geen idee, maar ik heb 's avonds geen zin meer in huishouden, zelfs boekje lezen gaat niet!
mijn huishouden daar verplicht ik me echt toe! en heb ik veel hulp van mijn ventje.
maar voor de rest lijk ik geen rust te vinden in dat hoofdje van me: steeds dat nog doen, dit nog doen och ja morgen dat niet vergeten... kortom een steeds draaiend molentje!
mijn goede voornemen om alles rusig te doen en veel op voorhand klaar te zetten en te maken is ver te zoeken, ik raak er gewoon niet toe, of het lijkt toch zo!
ik verlang naar rust in mijn hoofd, maar vrees dat mijn karakter zo niet in elkaar zit, ben een eeuwige denker!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 383 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 9:20 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
ai nog een trekje van de mama geloof ik
troost je, het wordt beter met ouder worden.
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn)
Laatst aangepast door oma mie op Wo Jan 24, 2007 9:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 9:23 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
jessie,
ik heb het gevoel dat je van de ene ziekte in de andere aan het sukkelen bent (of heb ik het mis?). Vandaar wsl je vermoeidheid. En ben je ook niet net aan een nieuwe job begonnen? Is ook vermoeiend hoor.
Al eens geprobeerd met een lijstje te maken (opschrijven) en jezelf dan verplichten om niet langer te denken aan alles wat nog moet (het staat toch op je lijstje, dus je kan het niet vergeten de volgende dag)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3882 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 9:26 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
goeie tip muze. Ik maak ook nog regelmatig lijstjes, ook voor mijn ventje (dan kan hij eens letterlijk volgen wat moet gebeuren, want spontaan denken ze jammer genoeg vaak aan een heleboel dingen niet... ondanks hun goede wil).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 9:29 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
mannen,
ze zijn toch overal hetzelfde!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 383 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 25, 2007 7:13 am Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
lijstjes maken helpt in het geval dat je ze kan afwerken, maar als ze te lang worden ga je er ook weer over zitten nadenken.
Er is nog zoveel te doen hé Jessie, met het huis en zo...
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 25, 2007 8:40 am Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
|
daarom moet je lijstjes maken die haalbaar zijn, alleen met het meest noodzakelijke en voor jezelf beslissen dat je over de andere dingen die er niet op staan, niet meer nadenkt! Vergt wat oefening maar het lukt!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|