| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1615 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 25, 2007 12:37 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
dames bedankt voor de tips. een lijstje dat lijkt me handig!!!
ik probeer het gewoon.
Muze, ik sukkel inderdaad van de ene ziekte in de andere, ik heb al bloed laten nemen zodat ze konden uitzoeken of er niks anders aan de hand was, maar niks gevonden. En ja ben begonnen in mijn nieuwe functie wat veel werk teweeg brengt.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1615 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 25, 2007 12:37 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
ik moet gewoon wat vaker komen lezen hier, dat doet me alvast wat ontspannen!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 25, 2007 12:50 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
Ik was de eerste 2 jaar met de kids ook veel meer ziek, gelukkig is dat nu bij en en bij mij beter.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 25, 2007 1:06 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
pff ja ziek zijn niet te doen en dan nog de kids moeten verzorgen, huishouden en dan nog gaan werken. Geen wonder dat je moe bent en door die vermoeidheid misschien vatbaarder bent voor ziektes. Ik hoop dat je toch wat rust vind jessie want het zal zeker nodig zijn voor jou. Ben ook net genezen en ik weet hoe je je voelt dat je alles wilt doen voor de kids en huishouden maar dat het niet gaat. Voelde me echt ambetant. Gelukkig heeft mijn ventje alles overgenomen voor me en daarvoor op het werk verlof genomen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 25, 2007 4:31 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
|
en heb je geen mogelijkheid om 4/5 te gaan werken? (is mss moeilijk nu je net in een nieuwe job zit)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 25, 2007 7:04 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
ja, je hebt toch ook recht op ouderschapsverlof? Ik leg toch wel regelmatig 'to do'-lijstjes voor mijn ventje hoor. Want al heb ik dan gezegd dat dit of dat gedaan moest, als hij het niet leest vergeet hij het soms wel eens. Maar vooral omdat mannen toch echt sommige voor ons evidente dingen niet zien hé. Da's geen slechte wil denk ik, gewoon een andere manier van denken...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 25, 2007 8:52 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
jessie je zit volgens mij in een cirkel die je absoluut moet proberen te door breken,je gaat van de een ziekte naar de volgende en daardoor vraagt je lichaam veel kracht waardoor je moe word,en omdat je moe bent ,ben je ook meer vatbaar voor ziektes en zo zit je in een cirkel,voor jou hoop ik dat het snel zomer wordt
hopelijk ben je er snel vanaf
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|