| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 31, 2007 11:19 am Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
4/5 en 1/2 werkt alleen maar, als je effectief ook mindr werklast hebt hé. Maar ik weet dat op veel jobs je dan gewoon dezelfde dingen moet blijven doen, maar dan op minder tijd. Tja helpt ook niet echt op die manier!
Ik werk effectief 4/5 (in het ondrwijs, dus ik heb echt minder werk) en betwijfel of ik nog terug full-time terug ga (voorlopig heb ik 5 jaar een soort verlof, loopt nog 2 jaar) en aangezien je met een full-time bij ons meestal 1 dag in de week thuis bent, ben ik met 4/5 2 dagen thuis in de week (moet zeggen dat ik dit jaar wel super uurroster heb, volgend jaar kan alweer minder zijn). Heb nu naast tijd voor saaie dingen in huis, ook tijd voor mijzelf en al mijn schoolwerk is gedaan in de week zodat ik in het weekend niet meer werk voor school.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1603 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 31, 2007 12:52 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
elka Tai Ji doed goed hé! heb het zelf 1,5jaar gedaan, tot net na mijn miskraam en daarna was ik zwanger van de meisjes! heb al getwijfeld of ik terug ga. Maar eerst wat sport om terug op mijn conditie pijl te komen!! Gisteren gaan steppen en het heeft me deugd gedaan!!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|