| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 30, 2007 9:00 am Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
|
hopelijk is het begin van een periode zonder ziek zijn!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 30, 2007 9:28 am Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
|
Als ik vermoeid ben, wordt ik precies ook altijd sneller ziek! Maar ik heb voor dit jaar mijn voorzorgen genomen. Volgende maand ga ik met mijn vriendin een weekendje uitwaaien aan zee. We gaan ons eens goed laten verwennen! Dan ga ik er weer goed tegenaan kunnen!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
mamatje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 30, 2007 11:24 am Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
Hey,
Lijk ook maar niet uitgeslapen te geraken  geeuw,mischien toch maar nog eens een vitaminekuurtje nemen, kan ook soms wonderen doen hoor!!!
grtks
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 30, 2007 1:14 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
beuhhhhhhhhhhh.Mijne kop zit volledig dicht!Ik heb een snotvalling van jewelste maar heb wel goed nieuws van mijne baas gekregen daarnet : ik krijg morgen een dagje vrij! Jippie!!!!!!!!! Kids naar de opvang, boodschappen doen en dan lekker eens languit in mijn bubbelbadje met etherische oliën en ik ben een ander mens dan zullen mijn sinussen wel opengaan!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mamatje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 30, 2007 3:39 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
ik wil ook wel nog es een dagje vrij en ook wel nog es in mijn bubbelbadje duiken, heb de indruk dat de kids er al meer in hebben gezeten dan ik . Vind er precies de tijd nie voor, steeds vlug vlug in de douche en zo een weldoend bubbelbadje da komt er nie meer van moet ik echt eens tijd voor maken!!!!! Alle isa geniet er alvast maar nen keer van
grtks mamatje:)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 30, 2007 5:00 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
ik wil ook een bubbelbad!!!
Enfin, vannacht heeft Lennart doorgeslapen (dus vrees voor vannacht...). Maar ja, intussen al vier mensen hier met verstopte neus, hoest, etc... alleen ik ontsnap (voorlopig)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
elke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 31, 2007 11:12 am Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
Ik begrijp Jessies verhaal wel. Ik ben ook altijd moe (voltijdse veeleisende job-2 prutsen van anderhalf- een gezin). Om mijn huisdokter te citeren: "waarom ben jij verbaasd dat je moe bent ? Het omgekeerde zou eigenaardig zijn."
Toch vond ik het 1/2 en 4/5 nog vermoeiender want ik kwam nooit klaar met de job, dus deed dat ook nog eens in de vrije tijd.
Maar ook ik ben altijd moe. Ik ben nu gestart met Tai Ji en moet zeggen dat dat een ontzettend ontspannend effect heeft.
Maar het is wat wachten op beterschap. De prutsen worden ouder en het gaat toch stilaan wat makkelijker. Anderzijds ... de wens voor een derde én een normale zwangerschap, bevalling, kraamtijd, ... kriebelt toch wel.
Tja, dat is het leven moeilijk maken, zeker ?
_________________ Elke is de mama van Noore en Melike. Noore en Melike werden geboren op 2 augustus 2005 en zijn een 2-eiïgetweeling. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|