| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1603 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 28, 2007 2:46 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
en ja de volgende ziekte heeft zich vrijdagnacht doorgezet! buikgriep!!! overgeven à volonté! en buikloop!! gelukkig heeft mijn venje het huishouden op zich genomen en heb ik zowat een ganse dag geslapen. vandaag ben ik er door!
ik hoop er nu eens door te raken! donderdag zat ik met de kinderen bij de dokter en hij heeft me dan nog eens onderzocht, gelukkig was het ruis op mijn longen weg! maar ja het is door die cirkel raken hé. we doen ons best!!!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2869 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 28, 2007 3:42 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
amai jessie je hebt je deel al gehad he, hopelijk wordt je nu niet te snel meer ziek.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 28, 2007 5:15 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
jessie toch!
Wat een ellende allemaal! Ik duim mee dat het nu de laatste keer was hoor!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 28, 2007 7:18 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
die rotte buikgriep gaat echt wel rond hé. Ik hoor het overal (voorlopig ben ikzelf de enige hier thuis die ontsnapt is). Jessie, hopelijk was dit het laatste bij jullie thuis voor een hele lange tijd!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 10:30 am Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
Jessie, nu is het inderdaad al wel meer dan genoeg geweest. We duimen mee met de rest dat dit het einde was en zovele duimen moeten toch wel helpen, denk ik zo.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1603 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 8:45 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
allemaal bedankt! ik ben al veel beter en moet zeggen begin zowat mijn tweede adem te vinden!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 8:51 pm Onderwerp: RE: Vermoeidheid |
|
|
Ziek zijn vergt enorm veel energie van je lichaam en zoals al gezegd, van vermoeidheid ben je ook vatbaarder voor ziektes en dan heb je inderdaad een viscieuze cirkel. Wat mij soms helpt als ik in zo'n cirkel dreig te geraken: de kids wegdoen naar de opvang van smorgens en dan de ganse dag lekker niksen in mijn bed, zetel, bad,...gewoon nergens aan denken en niks doen, ik ben de volgende dag een ander mens en plots zijn ook alle ziektes uit de baan (voor een tijdje toch)
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|