| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 7:48 am Onderwerp: verjaardagskado - dilemma |
|
|
Ik zit met een dilemma over het verjaardagskado voor onze kids. Ze worden in aug. 2j en ik wou ze loopfietsjes kopen en dan aan de peters, meters, tantes, nonkels, oma en opa's helmpjes en andere dingen vragen. Nu speel ik ook al een hele tijd met 't idee ze een speeltoren met glijbaan te kopen. B wou een grote glijbaan in de tuin zetten, maar daar vind ik ze nog iets te klein voor. En toch blijft die glijbaan in m'n hoofd zitten.
Nu stond er in de reclame een leuke kleine, en dacht ik aan iedereen centjes te vragen hiervoor. Vorig jaar hadden we ook centjes gevraagd voor de fietskar en iedereen kwam met een ander kado af. Dus ja...op zich wel leuk voor de kids, al hebben ze echt voldoende ander speelgoed.
Hoe pak ik dit aan?
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nightelven

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 10:45 am Onderwerp: |
|
|
Wij hadden hetzelfde hier met onze Valentino.
Ik wou ook persé een glijbaan voor hem kopen. Maar sommige zijn idd vrij prijzig.
Wij hadden nu wel geluk dat de familie altijd vraagt wat te kopen. En ik had uitdrukkelijk gevraagd voor centjes en ook er meteen bij verteld dat het voor een glijbaan was.
Iedereen heeft zich daaraan gehouden met als gevolg; glijbaan + schelp (zand / water) + tentje + tafeltje / stoeltjes / paraplutje -set winnie pooh.
Blijkbaar dachten ze dat we voor zo'n groot geval gingen gaan en meter / peter (en andere familieleden) hadden dus wat meer gegeven dan oorspronkelijk bedoeld.
Nu, onze man is er niet kwaad om zenné
En hij heeft echt al plezier gehad van zijn spullen
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 2:22 pm Onderwerp: |
|
|
Denk da'k da idd ga zeggen, alleen moet ik de glijbaan wel nu al bestellen anders heb ik de soldenprijs ni...
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1375 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 3:02 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zou gewoon zegggen dat je die glijbaan wilt kopen en dat je dat zelf zult doen in de solden, en dat andere kado's niét nodig zijn. Na 2 jaar zullen ze dat wel begrijpen. Wij doen het ook altijd zo zene.
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 7:39 pm Onderwerp: |
|
|
de mensen begrijpen dat idd wel hoor... ze weten maar al te goed dat ze meer hebben aan één groot ding dan al die kleintjes... (alhoewel kinderen wel graag uitpakken natuurlijk, maar dan kunnen ze altijd nog een kleinigheidje inpakken, genre een haarspeldje voor een meisje).
Ik zou wél eens nadenken over een grote vs kleine toren... ze groeien héél snel uit zo'n toestel, en vanaf 2 jaar kunnen ze eigenlijk al goed op een gewone toren met glijbaan (met zijkanten!). Zeker als je een toren neemt die rondom goed afgesloten is enzo... Wij hadden eerst zo'n kleine toren, en eigenlijk speelden onze jongens daar al niet meer zo graag op vanaf 2 j. Door het heraanleggen van onze tuin heeft de grote toren dan nog een klein jaartje op zich laten wachten, maar anders was die er al sneller gekomen. Nu hebben ze een toren met huisje, klimtouw (dat kan je er evt later bijhangen), klimmuur, familieschommel... en dat ding zal toch kunnen dienen tot hun tienerjaren (dan zullen ze er hopelijk een 'boomhut' vol geheimen van maken).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 9:42 pm Onderwerp: |
|
|
rani heeft ook voor haar tweede of derde verjaardag ik weet het ni meer een schuifaf gekregen en ook iedereen heeft er aan bijgelegt
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 01, 2009 6:25 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben hier ook een glijbaan staan (gekregen) en gaan binnenkort een schommel halen met toren. Ok ze zijn er nog veel te klein voor maar met een babyschommel eraan hebben ze er nu al geniet van en zoals Gyt zegt, hebben ze er daarna ook jaaarenlang plezier van
Mijn mama wou voor bij haar zo'n klein huisje kopen (in plastiek), maar ik heb haar gezegd dat niet te doen, want ze zouden er toch niet lang plezier van hebben.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|