| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2008 12:51 pm Onderwerp: |
|
|
hihi das waar kristel,toen was er meer bed als kind en nu moet je die van mij eens zien liggen amaai sunne
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2877 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2008 1:22 pm Onderwerp: |
|
|
Wel Axel en Maxim zijn net 4 jaar geworden en slapen nog steeds in hun babybedjes. Maar dat komt wel door plaatsgebrek. Als Sarah haar kamer af is dan mogen ze in hun groot bed. Ze klagen niet en slapen er nog zeer graag in. Toen we in CP waren sliepen ze in een groot bed dat tegen elkaar was geschoven en is Maxim er bijna iedere nacht uitgevallen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2008 10:11 pm Onderwerp: |
|
|
bij ons waren ze denk ik 2 1/2 want het was uit noodzaak : ik was toen zwanger van Nicolas en wou geen derde babybedje bijkopen . De overgang is heel vlot gegaan : bij Isaline moest haar babybed ertegen gezet worden en soms kroop ze wel eens terug in haar babybedje maar na enkele weken is ze overgeschakeld op zo'n bedteun om er niet uit te vallen en sinds enkele maanden is die ook al weg . Zij is nog nooit uit haar bed gevallen en komt er ook niet uit zonder reden (plassen , tijd voor opstaan , ziek zijn ,...) Ruben wou direct dat babybed uit zijn kamer, wou het niet eens meer zien want hij was een grote jngen. Hij is al meerdere keren uit zijn bed gedonderd en soms slaapt hij zelfs gewoon verder op de grond! De laatste tij dniet meer. Hij zal eindelijk beseffen hoe breed zijn bed maar is Ook hij komt eigenlijk bijna nooit uit zijn bed en als hij het doet , gaat hij na 5 minuutjes alweer uit zichzelf naar zijn eigen bedje.
Leuke donsovertrekken helpen wel om hen het gevoel te geven van dit is mijn bed .
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1608 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Feb 11, 2008 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
ik moet het slapen in een groot bed ook eens uittesten.
Hun babybedjes bouwen nl om tot een 1persoonsbed en ik zie het niet zitten die terug te moeten ombouwen als het niet lukt.
Hun babybedjes worden al wat te klein, maar het zijn zo'n wroeters dat ik soms blij ben dat er een hoge rand rond staat
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 628 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Feb 11, 2008 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
wij zouden Yerko ook graag laten in t grote bed slapen tegen dat we naar de zee gaan in juni...
dan kunnen de twins nog in t reisbedje, en Yerko alleen in het eenpersoonsbed. zou supermakkelijk zijn..
Nu nog zien of Yerko wilt meewerken he
|
 |
twiety

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Feb 11, 2008 10:31 pm Onderwerp: |
|
|
We gaan het de eerste keer proberen als we op weekend gaan in de "toren" in meensel-Kiezel.( weekend 1 mei). We nemen voor de zekerheid nog de kleine bedjes mee. k'ben benieuwd wat ze zullen doen. Ik denk dat ze er een spelletje gaan van maken om eruit te komen.
Als het daar lukt, is de volgende stap dan thuis eens proberen. Zo moeten we de bedjes niet ombouwen om te zien of het lukt.
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 549 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Feb 11, 2008 11:00 pm Onderwerp: |
|
|
Ja een andere omgeving kan wonderen doen hé...
Hopelijk lukt het en voelen ze zich groot, om het thuis ook te proberen.
Veel succes in ieder geval...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|