Koopjesforum voor babyartikelen.Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
Isarubines blog
sundance's blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
Jipenjanneke's blog
katreseke's blog
pedro's blog
twinneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

van 1 naar 3 kindjes wat een verschil !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
muzemans

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 02, 2009 12:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog een kleine opmerking:
ik heb een hele week thuis gezeten met alledrie (ok, niet een hele week, maar wel bijna Wink ), gisteren een ganse dag alleen, ook 's avonds en vannacht (kris was gaan carnavallen), en ik heb eigenlijk een redlijk rustige week gehad. Elke vakantie gaat het beter en beter!
Gisteren dreigde het even uit de hand te lopen, en toen heb ik hen uitgelegd dat ik er alleen voor stond, en dat het toch wel leuker is voor iedereen als er niemand kwaad moet zijn, en warempel het werktte!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
twinneke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 02, 2009 3:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk, hoor, al die herkenbare verhalen...
Hier zijn we van twee naar drie gegaan en die overgang was iets minder drastisch dan van 0 naar 2 Laughing
En we hebben geluk dat Norah zo'n rustige baby is...compleet het omgekeerde dan de tweeling toen die baby waren! Maar ik besef dat eens zij wat ouder wordt en ook begint rond te kruipen en lopen, het terug veel drukker gaat worden...Ach, zolang ze niet ziek zijn of niks aan 't broeien zijn (en dus lastig zijn) gaat het eigenlijk wel. Maar als er één of meer ziek zijn...dan is het echt driedubbel zo zwaar vind ik.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
lina

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 02, 2009 5:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

oo katreseke, ik ben zo blij dat er nog iemand beschrijfbare kasten heeft. Morgen komen mijn schoonouders op de (zieke) kids letten en ik ben al op van de zenuwen omdat ik het huis nooit aan kant krijg en ik niet graag heb dat ze zien hoe het hier ligt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
katreseke

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 02, 2009 6:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Lina, ik schaamde mij vroeger ook hoor als mijn schoonfamilie op bezoek kwam, maar ik probeer echt mijn best te doen om mama en kuisvrouw en kok en en en en en ... te zijn, dat ik het mij niet meer aantrek als het hier niet 100% gekuisd is. Ik ben ook maar een mens hé. Bij echt bezoek (dus geen familie) is alles wel wat beter gekuisd hoor.
Ach ja, het is hier proper, ook al is het soms wat stoffig en kom ik er soms niet toe alles op te ruimen.

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 02, 2009 7:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben eigenlijk wel blij met jullie verhalen, of nou ja, blij, het is herkenbaar. Ik heb zoveel respect voor jullie en hoe jullie het hebben volgehouden en nog steeds doen. Onze meiden hebben het de laatste weken goed zitten. Willen altijd hun zin doen en vragen bergen bergen bergen energie. Daarnaast zijn ze dus ook deze week nog ziek geworden en met momenten zie ik door de bomen het bos al niet meer, en dat met 'maar' twee kinderen.
Ik wil zo graag nog een kindje, of misschien zelfs twee, maar net als muze denk ik dat ik niet echt een baby mens ben en weet ik niet hoe ik dat ooit nog klaar moet spelen. Nog een baby erbij.
Mijn man en ik hebben het erover gehad en daar waar hij ooit nog vol overtuiging riep dat hij vier kinderen wilde (voor de zwangerschap) is het nu toch wel verdacht stil geworden van zijn kant....
Ik wacht dus nog een beetje af en hoop jullie allemaal te zien op de beurs...Voor het geval jullie mij niet herkennen. Die twee kleine meisjes die niet meer in hun buggy willen zitten, overal aankomen, niet luisteren, hoofdbonken als ze tot orde worden geroepen en alleen maar nee schudden en 'papa' zeggen (met erachter die oververmoeide moeder met wallen).....Dat zijn wij Confused Laughing Laughing Laughing

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 02, 2009 7:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb er hier ook slechts 2,maar ben o zo blij dat ze 4 zijn ondertussen,want ik ben geen babymens(ook al niet)en die peuterpuberteit....maar nu ze 4 zijn gaat het echt stukken beter,er is wel nog eens een dag,maar die bedekken we met de mantel der liefde en wat ik wel heb en niet meer kwijt wil is mijn kuisvrouw,zo hoef ik me alleen maar om het hoogsnodige poetswerk te bekomeren,mijne strijk doe ik wel nog steeds zelf en wat ik persoonlijk ook gemakkelijk vind is dat de kids en wij trouwens ook warm eten s'middags,de kids op school en ik en mijne man op het werk,zodoende dat er tijdens de week zo goed of niet moet worden gekookt,wat ook een enorme tijdswinst is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
Jipenjanneke

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 02, 2009 8:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Lees nu net die verhalen die me meer en meer overtuigd maken met het idee 'het toch maar houden bij deze twee' Wink Wij waren thuis ook met 3 en als er 1tje op verlof was of er kwam 1 vriendje spelen, ging het pakken beter dan met ons 3 samen.

Doet me denken aan: misschien dan terug een twin? Oei, nu ga ik ruzie krijgen van B Wink

Ik kijk alvast ook erg uit naar de kleuter en lagere schoolleeftijd - blijk uiteindelijk ook niet zo'n babymens te zijn...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: