| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog San's blog gyt's blog muzemans's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Dec 08, 2007 7:19 am Onderwerp: |
|
|
Isa, ik zit in hetzelfde schuitje wat betreft het niemand hebben om ze langere tijd aan toe te vertrouwen. Ja, ik kan ze wel aan mijn ouders geven voor een weekje, maar dan moeten we daarvoor wel speciaal naar België rijden hé. Ik probeer mijn man al aan het idee te doen wennen dat dat wel een goed idee is voor als de kindjes al wat ouder zijn: met z'n allen naar den Belgique, kindjes bij de oma en opa afzetten en wij met de boot voor een weekje naar Schotland of Ierland. Daar zie ik nu al naar uit, al zal het niet voor het komende jaar zijn.
Mijn schoonouders hier in Zwitserland zijn nu niet het toonbeeld van betrokkenheid en die geef ik mijn kinderen niet af, zelfs al voor maar 1 nachtje! Ze zijn allebei 61 jaar maar het zijn net 2 oude menskes die enorm met hun gezondheid sukkelen: moeilijk op hunne gang zijn; als ze al eens een uurtje op de kindjes letten (als ik naar de gyn moet), dan zijn ze achteraf altijd doodop.
Enfin, de kids zijn 15 maand en ze waren tot nu toe nog nooit 1 dag of 1 nacht zonder mij. Moest ik in België wonen, ik zou ze toch eens af en toe bij mijn ouders laten logeren, of bij mijn tante of zo. Want het zou toch een luxe zijn om eens echt met mijn man alleen te zijn en te kunnen uitslapen. Maar jammer genoeg heb ik dus die keuze niet.
Enfin, niet getreurd, het is nu zo. Ik wens aan iedereen die op vakantie gaat zonder de kids heel veel plezier!! Geniet er van!
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 10, 2007 10:39 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb gewoon niet veel vakantie, vandaar dat onze vakanties vooral quality-time voor het hele gezin zijn. Een avondje uit eten, terwijl de meiden op vakantie zijn bij oma en opa en dan 's anderendaags wat kunnen uitslapen, wat rommelen en wat op je gemak kunnen opruimen, dat kan ook al deugd doen.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|