| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2863 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 14, 2007 1:48 pm Onderwerp: Tweelingruzie: haartjes trekken en bijten |
|
|
Vervolg van het vorige topic:
http://www.meerlingen.org/haartjes-trekken-en-bijten-t924-42.html
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1599 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 28, 2007 2:34 pm Onderwerp: |
|
|
haartjes trekken doen ze niet meer, maar als ze ruzie maken om hetzelfde, dan komt bijten te pas. Vooral Kaat aanziet het als haar verweermiddel tov haar zus. Tess duwt en trekt, maar bijt niet!
Kaat heeft dan af en toe wel eens de verkeerde arm beet ipv die van Tess, zit die van mama er al eens tussen gemengd!
Bijten, slaan en pietsen mogen ze niet, maar ze het afleren is echt moeilijk!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 28, 2007 2:39 pm Onderwerp: |
|
|
wij zitten met een echt probleem: Pieter is bij momenten echt agressief. Hij bijt, slaat, duwt... niet alleen Lennart, maar kan dus in de creche met een big smile met speelgoed op hele kleine kindjes te zitten kloppen. Ik heb nu al de gegevens gekregen van een opvoedingswinkel hier vlakbij (wist niet dat er eentje was, maar de dame van de creche had die brochures liggen, en gaf ze me omdat ik erover sprak om toch eens bij iemand langs te gaan). Straffen in de woonkamer is nutteloos, vindt hij zelfs niet erg, hij kijkt dan vrolijk rond. Laatst ben ik met hem op de gang gaan staan, in het halfdonker, zonder hem aan te kijken, en dat vond hij niet echt leuk. Maar om nu te zeggen dat hij ervan onder de indruk was...
Wordt dus ongetwijfeld vervolgd...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 28, 2007 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
|
bij ons is er maar één ding die helpt,waar ze beiden echt mee gestraft zijn,want daarna willen ze getroost worden,en als we vragen gaan jullie het nog doen,schudden ze rap van nee,het strafmiddel,raar maar waar in de hoek,ze wel verplichten om rechtop te blijven staan en met het gezicht naar de muur blijven,het hoeft niet lang te duren zo een minuutje of 2,3 is ruim voldoende,terwijl de ene in de hoek staat hou ik me wel uitbundig bezig met de niet gestrafte,misschien dat dat er ook voor een stuk tussen zit...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 28, 2007 10:24 pm Onderwerp: |
|
|
Slaan en bijten kan er bij ons ook niet in en dan wordt er dus wel gestraft. Feit is wel, meestal als ze ruzie maken kom ik helemaal niet tussenbeide en merk ik dat ze het al binnen de minuut zelf hebben bijgelegd , terwijl als ik wel probeer tussenbeide te komen , het heel lang duurt voor de ruzie stopt. Blijkbaar vinden ze het leuk om via ruzie mij uit te dagen , dus ga ik er niet meer op in behalve als ze elkaar dus echt pijn doen maar dan worden ze dus echt beiden gestraft want meestal gaat het bij ons zo : Ruben zit mooi te spelen , Isaline vind dat hij haar slaafje maar moet zijn en dus pakt ze hem zijn speelgoed af en commandeert ze hem om iets met haar te doen, hij kan zich verbaal niet meten tegen haar en gebruikt het enige wat hij wel heeft : zijn brute kracht , dus stampt hij haar om zijn speelgoed terug te krijgen , zij pikt dat natuurlijk niet en mept hem dan maar en dan is het hek dus van de dam en beginnen ze elkaar te lijf te gaan op allerhande manieren.
Als ze het niet extreem maken is binnen de minuut het lot bezegld en spelen ze plots weer mooi samen alsof er niks is gebeurt!
Meestal is dat dan wel het spelletje dat Isaline wou spelen en dus heeft ons ventje zich dus wel gewonnen uiteindelijk. Hij zal toch wel eens wat meer haar op zijn tanden moeten krijgen hoor als hij zich zo snel laat doen door een vrouw!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 627 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 29, 2007 8:38 am Onderwerp: |
|
|
hier komt Yerko ook vaak eens met een bijtmarkering thuis! heel zielig vind ik dat!!
nu heb ik zelf al gemerkt dat als hij zich kwaad maakt op ons, omdat hij iets niet mag, of omdat we voor de zoveelste keer de zapper afpakken, hij zichzelf dan bijt???
wat nu gedaan??
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 29, 2007 9:14 am Onderwerp: |
|
|
oei,
ik zou het echt niet weten L...
Heb gemerkt, dat hoe verbaler ze worden, hoe minder er over wordt gegaan op fysiek geweld. En ja isa, hier ook kom ik er meestal niet in tussen in hun ruzie, want ze komen er vlugger uit als ik niet help, dan als ze het zelf doen. Zelfs als ze slaan, kloppen, duwen trekken, laat ik ze meestal, tenzij ik merk dat het echt te erg wordt..
Stan is nu 3 dagen bij zijn meter en ik heb alleen ante en kobe, en ze zijn al heel de morgen in hun eigen fantasie aan het spelen, zonder dat ik er naar om moet zien... Super gewoon. Dus het betert dames als ze iets ouder zijn!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|