Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Tweelingruzie: haartjes trekken en bijten

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Opvoeding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Okt 14, 2007 1:48 pm    Onderwerp: Tweelingruzie: haartjes trekken en bijten Reageren met citaat

Vervolg van het vorige topic:

http://www.meerlingen.org/haartjes-trekken-en-bijten-t924-42.html
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
Jessie

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 2:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

haartjes trekken doen ze niet meer, maar als ze ruzie maken om hetzelfde, dan komt bijten te pas. Vooral Kaat aanziet het als haar verweermiddel tov haar zus. Tess duwt en trekt, maar bijt niet!
Kaat heeft dan af en toe wel eens de verkeerde arm beet ipv die van Tess, zit die van mama er al eens tussen gemengd!
Bijten, slaan en pietsen mogen ze niet, maar ze het afleren is echt moeilijk!
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 2:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

wij zitten met een echt probleem: Pieter is bij momenten echt agressief. Hij bijt, slaat, duwt... niet alleen Lennart, maar kan dus in de creche met een big smile met speelgoed op hele kleine kindjes te zitten kloppen. Ik heb nu al de gegevens gekregen van een opvoedingswinkel hier vlakbij (wist niet dat er eentje was, maar de dame van de creche had die brochures liggen, en gaf ze me omdat ik erover sprak om toch eens bij iemand langs te gaan). Straffen in de woonkamer is nutteloos, vindt hij zelfs niet erg, hij kijkt dan vrolijk rond. Laatst ben ik met hem op de gang gaan staan, in het halfdonker, zonder hem aan te kijken, en dat vond hij niet echt leuk. Maar om nu te zeggen dat hij ervan onder de indruk was... Rolling Eyes
Wordt dus ongetwijfeld vervolgd...
muis

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 8:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

bij ons is er maar één ding die helpt,waar ze beiden echt mee gestraft zijn,want daarna willen ze getroost worden,en als we vragen gaan jullie het nog doen,schudden ze rap van nee,het strafmiddel,raar maar waar in de hoek,ze wel verplichten om rechtop te blijven staan en met het gezicht naar de muur blijven,het hoeft niet lang te duren zo een minuutje of 2,3 is ruim voldoende,terwijl de ene in de hoek staat hou ik me wel uitbundig bezig met de niet gestrafte,misschien dat dat er ook voor een stuk tussen zit...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 10:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Slaan en bijten kan er bij ons ook niet in en dan wordt er dus wel gestraft. Feit is wel, meestal als ze ruzie maken kom ik helemaal niet tussenbeide en merk ik dat ze het al binnen de minuut zelf hebben bijgelegd , terwijl als ik wel probeer tussenbeide te komen , het heel lang duurt voor de ruzie stopt. Blijkbaar vinden ze het leuk om via ruzie mij uit te dagen , dus ga ik er niet meer op in behalve als ze elkaar dus echt pijn doen maar dan worden ze dus echt beiden gestraft want meestal gaat het bij ons zo : Ruben zit mooi te spelen , Isaline vind dat hij haar slaafje maar moet zijn en dus pakt ze hem zijn speelgoed af en commandeert ze hem om iets met haar te doen, hij kan zich verbaal niet meten tegen haar en gebruikt het enige wat hij wel heeft : zijn brute kracht , dus stampt hij haar om zijn speelgoed terug te krijgen , zij pikt dat natuurlijk niet en mept hem dan maar en dan is het hek dus van de dam en beginnen ze elkaar te lijf te gaan op allerhande manieren.
Als ze het niet extreem maken is binnen de minuut het lot bezegld en spelen ze plots weer mooi samen alsof er niks is gebeurt!
Meestal is dat dan wel het spelletje dat Isaline wou spelen en dus heeft ons ventje zich dus wel gewonnen uiteindelijk. Hij zal toch wel eens wat meer haar op zijn tanden moeten krijgen hoor als hij zich zo snel laat doen door een vrouw!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
L

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 29, 2007 8:38 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hier komt Yerko ook vaak eens met een bijtmarkering thuis! heel zielig vind ik dat!!
nu heb ik zelf al gemerkt dat als hij zich kwaad maakt op ons, omdat hij iets niet mag, of omdat we voor de zoveelste keer de zapper afpakken, hij zichzelf dan bijt???
Shocked
wat nu gedaan??

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Okt 29, 2007 9:14 am    Onderwerp: Reageren met citaat

oei,
ik zou het echt niet weten L...
Heb gemerkt, dat hoe verbaler ze worden, hoe minder er over wordt gegaan op fysiek geweld. En ja isa, hier ook kom ik er meestal niet in tussen in hun ruzie, want ze komen er vlugger uit als ik niet help, dan als ze het zelf doen. Zelfs als ze slaan, kloppen, duwen trekken, laat ik ze meestal, tenzij ik merk dat het echt te erg wordt..
Stan is nu 3 dagen bij zijn meter en ik heb alleen ante en kobe, en ze zijn al heel de morgen in hun eigen fantasie aan het spelen, zonder dat ik er naar om moet zien... Super gewoon. Dus het betert dames als ze iets ouder zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Opvoeding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: