| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
veerle

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 19, 2009 10:42 am Onderwerp: tweelingbuggy |
|
|
Hallo wij hebben een tweelingbuggy van macclaren nu de tweeling bijna een jaar is vind ik hem eigenlijk vrij smal. klopt dit dat een tweelingbuggy smaller is ze zitten er helemaal niet graag in want ze zitten opeen geperst. Zou nu een bolderkar willen aanschaffen ipv de buggy heeft hier iemand raad voor????
_________________ Mama van Witse(18/03/2005) Sam en Jurre(03/04/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 19, 2009 3:42 pm Onderwerp: |
|
|
Hier zaten ze rond 1j ook minder graag in hun buggy, dus misschien is dat wel typisch deze periode.
Wij hebben dan 2 eenlingbuggy's gekocht, en een fietskar. Zijn er ook heel tevreden over, gebruiken nu de buggy ook wel terug.
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 4846 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 19, 2009 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
de onze zaten tot een jaartje geleden (dus ruim twee en een half) héél vaak in hun buggy, zonder plaatsgebrek. Bij momenten waren ze wel minder happy om erin te zitten, maar daarvoor zitten er riempjes in die buggy...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
N@tje123

Geregistreerd op: 13 Aug 2007 Berichten: 24 Woonplaats: Zulte oost vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 01, 2009 12:17 pm Onderwerp: |
|
|
toen wij onze wandelwagen gingen kiezen ,vond ik ook dat er modellen waren die volgens mij heel krap zaten ... en ik denk dat het inderdaad een beetje de leeftijd is want hier waren ze deze voormiddag ook niet happig om er in te zitten toen we naar de markt gingen
|
 |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 01, 2009 1:06 pm Onderwerp: |
|
|
Het is altijd wel dat ze een periode niet zo graag in de buggy zitten maar ik denk ook dat het met winter en zomer wat te maken heeft. Onze meisjes zijn de laatste dagen super blij dat ze met de buggy weg kunnen, maar de regenkap is er af, de zakken eruit en ze hebben hun dikste windterjas niet meer aan. Als zo'n kindjes een dikke winterjas aanhebben zitten ze altijd wat geprakt in de buggy vind ik, dat was met onze zoon in de buggy ook. Dus laat de zon maar schijnen weg met die kappen en zakken en dikke jassen en de kindjes zullen veel comfortabeler in de buggy zitten.
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
N@tje123

Geregistreerd op: 13 Aug 2007 Berichten: 24 Woonplaats: Zulte oost vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 01, 2009 1:52 pm Onderwerp: |
|
|
ja hier zijn de plastic zeiltjes voor de regen ook een ramp .... dan schreeuwen ze alles bij elkaar ... leve de zon dan maar!
|
 |
|