| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 21, 2008 11:16 am Onderwerp: tweeling gestorven op vliegtuig |
|
|
21/11 Tweeling overlijdt op vliegtuig naar New York
Een tweeling van amper een maand oud is donderdag gestorven op een vliegtuig op weg naar New York. De slachtoffertjes zijn meisjes met Liberiaanse roots.
De tweeling was samen met zijn moeder opgestegen in Brussel richting Verenigde Staten. Toen de kindjes plots geen lucht meer kregen, maakte het toestel van Delta Airlines een noodlanding in het Canadese Halifax (foto).
De klaarstaande hulpdiensten konden geen hulp meer bieden. De meisjes waren al dood.
Het vliegtuig vervolgde zijn route naar New York. De moeder bleef met haar tweeling achter in Halifax. Ze zou van daaruit naar Liberia overgebracht worden.
maak dat mee
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 21, 2008 11:48 am Onderwerp: |
|
|
brrr... krijg er koude rillingen van. 'k Zal die van mij maar eens lekker gaan knuffelen sé (tijd om naar huis te gaan dus)
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 21, 2008 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is verschrikkelijk!!!!!! Daar zijn gewoon geen woorden voor.
Had er niets van gelezen of gehoord.
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 1134 Woonplaats: Zwitserland
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 21, 2008 1:35 pm Onderwerp: |
|
|
Was het te wijten aan de luchtdruk of zo?
Ik weet niet wat de oorzaak van het overlijden is, maar ik stel er mij wel vragen bij dat je met kindjes van 1 maand oud zo een lange vliegreis maakt. Een vriendin van mij is met haar tweeling 2 weken na de geboorte van België naar Zwitserland gevlogen. Gelukkig zonder gevolgen. Maar of het eigenlijk verantwoord was?
Het moet in ieder geval een echte nachtmerrie zijn voor de ouders. Brr, ik kreeg er ook koude rillingen van.
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 21, 2008 3:20 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb het ook gelezen.
In mijn krant stond dat het een siamese tweeling was die na een ziekte onderweg waren naar New York voor medische zorgen.
Ik zal eens zien of ik het artikel terug kan vinden.
_________________ Ils, mama van Milo, Marin & Meike
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 21, 2008 3:22 pm Onderwerp: |
|
|
Gevonden!
Siamese tweeling sterft aan boord van vliegtuig
MONTREAL - Een siamese tweeling van een maand oud is gisteren aan boord van een vliegtuig overleden. De meisjes waren van Liberiaanse oorsprong en waren voor een medische behandeling na een overwachte ziekte vanaf Brussel onderweg naar New York. Dat meldt de politie van Halifax, waar het toestel een noodstop heeft gemaakt.
Het vliegtuig van Delta Airlines werd naar de Canadese stad omgeleid nadat de moeder van de tweeling had vastgesteld dat haar dochters niet meer ademden. Toen de hulpdiensten van Halifax even na 13 uur plaatselijke tijd (18 uur Belgische tijd) aan boord kwamen, moesten ze vaststellen dat de tweeling was overleden.
Het toestel is doorgevlogen naar New York. De moeder bleef met haar overleden dochtertjes achter in Halifax, vanwaar ze naar Liberia zal terugvliegen.
_________________ Ils, mama van Milo, Marin & Meike
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 21, 2008 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
dat verklaart natuurlijk al heel veel.....
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|