| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2822 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 13, 2007 11:46 am Onderwerp: Twee- eiige tweeling met maar 1 placenta? |
|
|
Ik las in het twins krantje van een hele tijd geleden dat dit kon.
Tweelingen kunnen worden onderverdeeld naargelang het type (1 of 2 eiige), het aantal vruchtzakken en het aantal placenta's. Daar stond dan tussen: 2-eiige met 2 vruchtzakken en 1 placenta of 2 eiige met twee vruchtzakken en twee placenta's.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 13, 2007 12:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
het kan inderdaad , meestal betekend dit dat er wel degelijk 2 placenta's zijn maar dat ze aaneen gegroeid zijn. mijn gyn vertelde me dat
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 13, 2007 1:36 pm Onderwerp: |
|
|
Het is inderdaad zo , ze starten als twee placenta's maar uit plaatsgebrek voegen ze zich samen.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Elles Kahle
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Feb 23, 2008 6:36 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Bij de 1e echo met 9 weken zei de verloskundige: een tweeeiige tweeling, met een placenta. In het zienhuis zeiden ze met 10 weken: eeneiig. Ze hadden een vruchtzakje, maar wel met een tussenschotje en een placenta. Maar nu ze geboren zijn: de een rossig haar en de ander witblond, denk ik toch weer dat ze twee eiig zijn. Maar ze hebben wel beiden bij hun rechtervoet een dubbele teennagel, Mylan duidelijker dan Justin. De kans dat 2eiige broers dit hebben is erg klein zei de kinderarts. Maar ik vind mijn jongens helemaal niet op elkaar lijken! Dus 1 of 2 eiig ik weet het niet meer!
Zijn er meer ouders die twijfelen?
Grt Elles
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Feb 23, 2008 7:59 pm Onderwerp: |
|
|
Hier hééééél duidelijk 2eiig!!!
_________________ Tessa,mama van Cara en Nomi (15/03/07) en een buikbaby (wordt verwacht rond 20/11/08 )
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2822 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Feb 23, 2008 9:01 pm Onderwerp: |
|
|
Bij mij de eerste echo zei de gyn. dat ze ééneiige waren, de volgende echo zei hij twee eeiige. Nu zie ik zelf wel goed het verschil tussen hen beiden wat tot een twee jaar geleden eigenlijk moeilijker was. Toen ze baby waren was ik ook dikwijls verkeerd. Mijn familieleden die hen niet zoveel zien kennen hen niet uiteen ook Joey is dikwijls nu nog verkeerd.
Ook hebben ze beiden een teelballetje dat weg is (axel geopereerd en maxim moest niet weggedaan worden omdat het ingedaald was, maar werkt niet meer) beiden aan dezelfde kant. Dus ze hebben beiden maar eentje dat werkt. Dit vond de uroloog ook raar dat ze hetzelfde hadden.
Nu voor mij maakt het niet uit of ze nu één of tweeeiige zijn, een tweeling is een tweeling.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Feb 24, 2008 8:02 am Onderwerp: |
|
|
Mij maakt het ook niet uit, ben nooit de resultaten gaan opvragen van het placentaonderzoek.
Maar verschillende haarkleur kan echt niet bij eeneiïg....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|