| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 8:19 am Onderwerp: |
|
|
|
tegen met volle gewicht op iemand gaan liggen is er idd niet veel aan te vangen, maar ik merk dat kobe wel veel eerder durft slaan, schoppen, duwen,... Ante doet het eerder in een impulsieve bui, kobe beredeneerd. En verbaal staan ze wel alle twee ongeveer even sterk. Alleen is kobe duidelijk een meer leiderstype en kan hij zo alles beter dirigeren.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 3:36 pm Onderwerp: |
|
|
ja maar Lennart is ook niet degene die slaat, bijt of knijpt... Als hij al eens een klap geeft (aan mij bv als hij boos is), is dat zo'n flauw mepje... Hij uit zich eerder door met voorwerpen te gooien, is hij heel goed in. Maar ja, zo uit hij zijn eigen boosheid wel, maar daarmee kan hij niets beginnen tegen Pieter hé.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 7:22 pm Onderwerp: |
|
|
hij zou eigenlijk wat meer "haar op zijn tanden" moeten krijgen en terug vechten als hij het nu al ni durft tegen zijn broer (en nu wil ik je geen schrik aanpraten) maar wat gaat dat geven in school?
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1563 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 7:35 pm Onderwerp: |
|
|
ik denk dat dit hier geen probleem is! vandaag zijn ze terug met bijt plekken thuis gekomen!!! dat belooft voor school zeg!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
ik geef je absoluut gelijk jakke! Ik zeg hem dan wel eens 'allee ventje, verweer je eens, laat je niet doen' maar ik vrees dat dat voorlopig nog chinees voor hem is...
Nu ja, het kan nog veranderen hé, en anders zet ik hem wel op baby-kung-fu (dat kan hier vanaf 3 jaar)...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 10:20 pm Onderwerp: |
|
|
oh jee, ik zit met hetzelfde probleem , alleen,....het is bij ons de zogenaamd "zwakke" die eigenlijk de boeman is. Ons Isaline is dus de baas over haar broer die qua lichaamsbouw en spiermassa met gemak de bovenhand kan halen maar hij doet het niet, als ze iets doet begint hij direct te wenen en komt mij ter hulp vragen hoewel hij maar al te goed weet dat dit niet telt bij mij en hij van mij meer van zich af moet bijten. Gelukkig heeft hij dit enkel ten opzichte van zijn zus hoor. In de opvang staat hij regelmatig eens in de hoek omdat hij een ander kind (zelfs groter dan hem) onder handen heeft genomen omdat iets hem niet zinde, dus ik hoef daar al niet bang voor te zijn. Hij kan blijkbaar alleen niet tegen zij zus op, maar ja, zij slaagt er dan ook in van iedereen naar haar kleine handje te zetten en raar maar waar: alle volwassenen tuinen er doodleuk in als ze weer eens haar spelletje speelt. Gelukkig dat ik ze ken en dat ik eigenlijk hetzelfde karaktertje heb. Mijn vader zegt het vaak dat ze dezelfde streken heeft als ik toen ik zo klein was . Ik kon blijkbaar ook iedereen overtuigen van mijn onschuld terwijl ik eigenlijk de dader was.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 7:58 am Onderwerp: |
|
|
de appel valt vaak niet ver van de boom hé!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|