| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1921 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Apr 18, 2009 7:43 pm Onderwerp: trampoline voor 2 |
|
|
Ik wil even wat advies:
we staan op het punt een trampoline te kopen voor onze meisjes.
Daarnet zijn we er enkele gaan uittesten, merk weten we al (Berg toys) maar nu zitten we nog verveeld met de maat.
We twijfelen tussen een 330 of een 380 (M wou een 430, maar dan staat de tuin zeker vol!)
Heeft er iemand ervaring met trampolines en de maten?
Misschien rare vraag, maar ik hoop dat er iemand iets meer van kent dan wij, gezien het toch wel een investering is voor enkele jaren!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Apr 18, 2009 8:35 pm Onderwerp: |
|
|
Nicolas (die nu 10 is) heeft al twee keer zijn enkel gebroken op zo'n trampoline!
Dus in onze tuin komt er geen trampoline.
Ik vind echt dat daar veel ongelukken mee gebeuren.
Wil je hiermee niet ontmoedigen...
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1921 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Apr 18, 2009 8:54 pm Onderwerp: |
|
|
joe, daar ontmoedig je me niet mee hoor...
we nemen er ook eentje waar de veren weg zitten en niet te bereiken zijn voor kindervoetjes + eentje met een net rond waar ze niet onder kunnen nog over!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1378 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Apr 19, 2009 6:25 am Onderwerp: |
|
|
wij hebben er een van 330 en ik vind die groot genoeg. Ik spring daar zelfs mee op met Marnik en dat gaat goed. De 380 vind ik persoonlijk een groot en lomp ding. Deze heeft een doorsnee van een 290 als ik me niet vergis en daar kunnen perfect drie kindjes op springen. Hij is ook wel goed omrand en met een net rondgespannen dat je dichtmaakt als ze erin zitten. Wel geluk gehad hier, we hebben hem aan het einde van het zomerseizoen in de fun kunnen kopen voor een spotprijsje want ik vind die dingen verschrikkelijk duur!
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Apr 19, 2009 9:47 am Onderwerp: |
|
|
wij hebben ondertussen al bijna 3 jaar een trampoline staan in de tuin (je hebt ze al gezien toch jessie?) het kleinste dat er was, aangezien we maar een stadstuin hebben. Is groot genoeg voor 3...
Nog nooit ongelukken mee gehad, er komen hier ook vaak andere kinderen spelen, en onze jongens kun je niet echt rustig noemen... Wel met net er rond...
is nog steeds heel veel gebruikt, zijn geld meer dan waard...
Laatst aangepast door muzemans op Di Apr 21, 2009 8:09 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Apr 19, 2009 6:50 pm Onderwerp: |
|
|
mij lijkt zo'n 330 ook ruim hoor, zeker als je nog iets anders wil doen in je tuin
Wij kozen vorig jaar eerder voor het speeltuig, maar we hebben ook wel getwijfeld hoor. Uiteindelijk ging onze voorkeur naar het speelkasteel, omdat het me polyvalenter leek én ik er misschien iets geruster in was om hen dan even alleen te laten.
Maar het is sowieso een goed idee (en naar het schijnt de meest complete beweging...)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1378 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Apr 19, 2009 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
als je energieke kinderen hebt (zoals wij) dan is die trampoline echt de max. En het is ook goed voor de mama haar beweging
|
 |
|