| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
double fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 21, 2008 9:55 am Onderwerp: Tips voor vliegtuigreis? |
|
|
Wij vertrekken volgende maand naar Tenerife. HL en LL zullen dan ongeveer acht maanden oud zijn. Heeft iemand ervaring met vliegtuigreizen? Zijn er tips?
Ik hoorde dat je wel flesjes mee mag nemen op het vliegtuig, dus dat is geen probleem, maar de maxi cosi mag niet mee...dus heel de reis op schoot. Hoe kunnen ze dan slapen vraag ik me af??? Op schoot liggen ze toch niet echt comfortabel..
Alle advies is welkom, zowel op vlak van bezighouden, slapen als wat nemen we zeker mee...
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 21, 2008 10:23 am Onderwerp: |
|
|
|
op die leeftijd zijn wij naar barcelona gegaan met stan. Viel heel goed mee. Laten drinken bij opstijgen en landen, en nieuw speelgoed meedoen om ze te entertainen. Op de terugvlucht zat het vliegtuig neit helemaal vol, en toen kon hij spelen op 3 zetels...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 21, 2008 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
Waarom mag de maxi cosi niet mee? Is dit een nieuwe regeling? Wij zijn met onze oudste dochter ook een keertje gevlogen (wel 11 jaar geleden) en toen zat zij op het vliegtuig in maxi cosi.
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 21, 2008 8:10 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad,kindjes onder de 2 jaar (of is het 3?) moeten op de schoot van een begeleider. Meer dan muze al heeft gezegd kan ik niet zeggen.
Hopen dat het vliegtuig niet vol zit zodat je 2 extra plaatsjes hebt voor de meisjes. Succes en alvast een fijne vakantie!

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
double fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 21, 2008 8:46 pm Onderwerp: |
|
|
@joe: ik geloof dat maxi cosi wel meemogen als het vliegtuig niet volzet is, maar dat gebeurt niet vaak op de vlucht waarmee wij vliegen. Je mag wel tot aan het vliegtuig met de buggy, maar daar moet je hen eruit pakken.
Ik heb eens gebeld met de maatschappij en melkflesjes mogen weer wel mee (wist niet hoe het zat met die nieuwe veiligheidsmaatregelen, maar babyvoeding is dus een uitzondering, gelukkig)
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1393 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 21, 2008 9:16 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn broer en zijn vriendin zijn een paar weken geleden naar Spanje gevlogen met hun zoontje (toen net 3 maanden). Dat is super meegevallen. Ze lieten hem ook drinken tijdens het opstijgen (voor het luchtdrukverschil) en voor de rest zat hij op de schoot.
_________________ Mama van Elena & Margot (°14/05/2007) en Mona (°06/10/2009)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 780 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika - oorspronkelijk Stekene, Oost-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 11, 2008 7:49 am Onderwerp: |
|
|
wij komen in december naar Belgie, kids zullen dan 9 maand zijn, 11 uur vliegen.....
hoe zit het met het vervangen van pampers ? voor zover ik weet is daar geen ruimte voor in de toiletten ? Enig idee ?
|
 |
|