| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 9:01 am Onderwerp: Tips gezocht voor deugddoende uitstap - wellness? |
|
|
In september heeft mijn ventje 2 weken verlof. We kunnen niet echt ergens naartoe gaan omdat hij 2 avonden in de week toneelrepititie heeft + verplichtingen met de brandweer e.d.
Als huisvrouw zit ik heel dikwijls alleen thuis en bestaat mijn dag uit kuisen, koken, vuile pampers, wenende kindjes, flesjes, papjes, spelen met de kindjes, ... Emotioneel en psychologisch weegt dit soms zwaar door en vandaar mijn idee om op mijn eentje (of met een vriendin, maar weet niet echt wie) een dag of 2 eens alleen op stap te gaan. Eens eindelijk een nacht zonder kindjes, eens eindelijk kunnen uitslapen, eens eindelijk niet moeten koken en voor de kindjes zorgen. Ik laat mijn man het eens ervaren ...
Graag zou ik naar een wellness-hotel gaan, maar kan dit wel nu ik terug zwanger ben? Heb eens gelezen dat bubbelbad, stoombad en sauna beter te vermijden zijn omdat het je lichaamstemperatuur de hoogte kan injagen en dit (net zoals koorts) niet goed is voor het kindje.
Enfin, zijn er nog mensen met tips voor mij?
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 386 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 9:13 am Onderwerp: |
|
|
je kan misschien gaan voor en lichaamsmassage, gezichtsverzorging, voet reflexologie, hotstone, kleurtherapie enz.....
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 9:14 am Onderwerp: |
|
|
Of het met je zwangerschap gaat durf ik niet zeggen. Ik heb - van horen zeggen - een goed adresje, is wel in nederland, ik weet niet of je dat ziet zitten.
In Zwitserland weet ik niks zijn
http://www.sanadome.nl/index.html
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 3:26 pm Onderwerp: |
|
|
sauna en stoombad best niet, maar bubbelbad mag wel hoor! En ik kreeg tijdens mijn eerste zwangerschap ooit een arrangement cadeau (was toen al een zestal maandjes ver) met één uur floaten (zààààlig met die dikke buik) en één uur bodymassage (als je zegt dat je zwanger bent, houden ze daar rekening mee). Die dag had ongelofelijk deugd gedaan...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 4:09 pm Onderwerp: |
|
|
Zolang je inderdaad van de hete baden afblijft en niet teveel temperatuurschommelingen doet kan het geen kwaad wat je zeker ook niet moogt doen is lymfedrainage want dan komen teveel gifstoffen vrij in je bloedbaan. Voor de rest : laat je lekker masseren en balsemen en verwennen zolang je je er zelf goed bijvoelt. Ben stiekem van plan om op onze huwelijksverjaardag eens zoiets samen te gaan doen mits natuurlijk het wegblijven van die hete dingen, ik zie wel....Ideetjes van plaatsen kan ik je wel niet echt geven want ik heb dat ook nog nooit gedaan en zou dus zelf op zoek moeten.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 5:36 pm Onderwerp: |
|
|
in belgië kan je eens kijken tussen die viva-boxen of hoe heten die tegenwoordig? Daar zitten best leuke arrangementen bij, en dan kost het geheel wel wat minder. Je kan de arrangementen online bekijken, dan kan je beslissen of je zo een pakket koopt. Mijn ervaring is wel: liever iets kleinschaligs wegens gezelliger en persoonlijker. En de floater zou ik iedereen kunnen aanraden (jammer genoeg is het centrum hier vlakbij waar ze dat hadden, weg )
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
luna2005kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 7:32 pm Onderwerp: |
|
|
Hey Gyt, wat is dat een viva box?
Lijkt me ook wel leuk zo eens een weekendje verwennerij, gaan we zeker en vast ook eens doen, maar dan als de twins een beetje ouder zijn zodat we ze ergens met gerust hart een weekendje kunnen achterlaten.
_________________ Fiere mama van Luna, Lotte en Lieke
It's double the trouble, twice the fun
Having two babies instead of one! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|