| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog gyt's blog San's blog muzemans's blog katreseke's blog twinneke's blog Kristel's blog muis's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 730 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 4:48 pm Onderwerp: |
|
|
t lijkt me ook een héél gepuzzel maar ja, er moet nu eenmaal opvang gezocht worden voor de vakanties he
speelpleinen lijken me wel wat maar kosten hier 8 euro per dag en 35 per week of zo iets...
doenbaar he...
kampen kosten echt wel al meer... maar ja, is gans iets anders, vaak ook met overnachtingen, wat ook wel eens fun is!
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2598 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 6:22 pm Onderwerp: |
|
|
ja en omdat ik mijn twee jongens nog niet goed vertrouw ben ik nog een jaartje thuis. Ik weet hoe die twee van mij zijn en ben bang dat ze alleen op stap zouden gaan want als ze met twee samen zijn voelen ze zich sterk en denken ze dat ze de hele wereld aan kunnen. Het kunnen echt schatjes zijn maar ook echte duiveltjes.
Momenteel ligt maxim al in bedje omdat hij gewoon zei: " mama is stom" en ik weet echt niet waarom. Hij was weer is boos op me. Soms he weet ik ook niet wat ik moet doen met hen hoor. Nu is Axel weer lief maar morgen is het misschien weer omgekeerd. Ons twee andere kids hebben zo'n woorden nooit gebruikt op die leeftijd. Pfff soms dan denk ik zo van wat doe ik mis......
Ik heb hen nooit weggedaan ( de tweeling) heb steeds voor hen gezorgd en zij zijn dan dikwijls boos op me, joey en sarah zijn altijd bij mijn ma geweest omdat ik na mijn zwangerschapsverlof terug ging werken en zij hebben mij nooit stom genoemd of zo en waren ook nooit boos op mij. Als ons jongens is weg moeten dan zijn ze steeds boos op me als ik hen ga halen en dat is al lang zo. Raar he. Maar toch voelt het niet leuk aan als ze weer is boos zijn. Opvoeden is echt moelijk ook al bedoel je alles goed..............
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Elles Kahle

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 20, 2008 11:19 am Onderwerp: |
|
|
Wat krijg je lang verlof in Belgie voor een tweeling!
Ik werk in nederland en mijn verlof zou eigenlijk gewoon 6 weken vooraf en 10 weken zijn na de bevalling (waarvan ik de eerste week zelf in het ziekenhuis lag en de jongens nog een week langer). Gelukkig is mijn baas zo aardig om mijn ziektewet voor en na de bevalling niet mee te tellen met mijn verlof. Dus ik heb 16 weken verlof. Omdat ik in het onderwijs werk, tellen de verplichte vakantie (kerst, carnaval en meivakantie) niet mee. Daardoor hoef ik gelukkig pas 13 mei weer te beginnen met werken. Mijn jongens zijn dan 5 maanden. Dan mag ik op mijn werk maximaal een kwart van de tijd gebruik voor de voeding van de jongens. Het zal wel ongelooflijk wennen zijn om niet de hele dag bij ze te zijn. Twee maanden tanden op elkaar en dan is het gelukkig alweer zomervakantie!
In de tussentijd is mijn man ook thuis (huisvader!), dus tot 13 mei zijn we met zijn tweeen voor de jongens en daarna kan ik met een gerust hart gaan werken.
Grt Elles
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|