| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
SuperNan

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 1:27 pm Onderwerp: Supernanny |
|
|
Gezocht: kandidaten Supernanny
VTM gaat voor het derde seizoen van "Supernanny" op zoek naar nieuwe gezinnen, die pedagogische hulp kunnen gebruiken bij de opvoeding van hun peuters, kleuters, schoolgaande kids en pubers.
Slagen jij en je partner er maar niet in om zoon- en dochterlief bij te sturen? Hebben jullie nood aan een leidraad om met een weerbarstige puber om te gaan? Hebben jullie het gevoel dat junior als een dictator in huis is, die jullie met zijn gehuil voortdurend tot toegevingen of nieuwe afspraken dwingt? Willen jullie terug op een leuke manier kunnen omgaan met jullie oncontroleerbare kroost? Kortom, snakken jullie naar de dag dat de onhandelbare bengels terug engeltjes zijn?
Zijn jij en je partner bereid om het stappenplan van "Supernanny" uit te proberen? Stuur dan een recente foto en korte voorstelling van het hele gezin naar: supernanny@vtm.be.
Tot binnenkort!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 4:53 pm Onderwerp: RE: Supernanny |
|
|
hé, da's nog een idee voor ons onbuigzaam karaktertje hier in huis!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 7:04 pm Onderwerp: RE: Supernanny |
|
|
Bedoel je je eigen of je ventje:D
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 7:39 pm Onderwerp: RE: Supernanny |
|
|
ik ben ne te gaar gekookte spaghetti lulleman, dus ik bedoelde zeker niet mezelf!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1603 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 8:36 pm Onderwerp: RE: Supernanny |
|
|
ik heb geen problemen met de kids, maar zo op tv mijn ding doen, neen bedankt.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 9:00 pm Onderwerp: RE: Supernanny |
|
|
|
sta er ook niet voor te springen! Zijn wij een doelpubliek met veel risico's op problemen?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 9:04 pm Onderwerp: RE: Supernanny |
|
|
vermoed dat ze dit berichtje op heel wat forums achterlaten hoor... Ik heb, in periodes dat Line echt heel moeilijk deed, wel eens gezegd tegen mijn ventje: ik wil een supernanny. Maar dan zou ik toch eerder op consultatie gaan hoor, nooit op tv. Remember: we gingen onze '15 minutes of fame' toch op eBay verkopen?
|
| Terug naar boven |
|
 |
|