| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1603 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 7:45 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben bewust voor kinderen gekozen!
Op het moment dat we eraan begonnen, wou ik maar 1 kindje (ja ja julie lezen het goed). Ik vond dat ik ook maar tijd had voor 1 kindje. Ik was nl volop aan het doorgroeien in mijn carriere. En toen kwamen er 2 en hé die carriere heb ik laten varen!!!
Mijn kinderen zijn veel te belangrijk en ik wil erbij zijn als ze opgroeien.
Zelf heb ik een goeie relatie met mijn ouders. We zijn open met elkaar en ik weet dat ik met al mijn vragen en mijn verhalen bij hen terecht kan!
Het heeft misschien ook te maken met het feit dat ze nog zo jong zijn. Maar ik heb in mijn ogen een perfecte opvoeding gehad! Niet streng en toch binnen de lijnen.
Ok als puber heb je wel eens periodes dat je je ouders vervloekt om vanalles en nog wat... maar dat is deel van puber zijn!
Zelf staat me het ook nog te wachten en met 2 meisjes zal het niet gemakkelijk worden, maar ik vind het een uitdaging op zich!
Ik wil geen moment meer missen! Het is zelfs zo dat wanneer ik me super slecht voel, Kaat en Tess me er gewoon bovenop helpen!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 8:08 pm Onderwerp: |
|
|
|
daar zeg ik amen op Jessie ik voel me net zoals jij,behalve ik heb niet zo een schitterende jeugd gehad,maar ik kan en wil het alleen maar beter doen voor mijn spruitjes
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3956 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 9:35 pm Onderwerp: |
|
|
ik zie het vermoedelijk dan een beetje te roze... ik heb een zalige jeugd gehad, in een warm en gezellig nest, met ruim voldoende mogelijkheden voor testvluchten, wetende dat mijn plaatsje er altijd gegarandeerd was. En wat puberen betrof, viel het bij mij en mijn broers nog wel mee denk ik. Ik kijk dan soms eerder een beetje ongerust naar de toekomst, genre "zal ik mijn kids wel een even leuke kindertijd kunnen geven?". Maar hé, ik kan enkel mijn uiterste best doen hé (en naar de supernanny kijken om alvast enkele valkuilen te kennen voor ik er toch in trap).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1603 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 12:21 pm Onderwerp: |
|
|
ik hoop inderdaad ook dat ik mijn meisjes een even leuke tijd bij mama en papa kan bezorgen dan toen ik nog thuis was!!
ik heb de eerste weken dat ik was gaan samenwonen, vaak naar huis verlangt
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 392 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 12:58 pm Onderwerp: |
|
|
en dat geeft de mama een goed gevoel.
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 1:24 pm Onderwerp: |
|
|
|
Kinderen groot brengen gebeurt met vallen en opstaan, en heus niet alleen bij de kinderen! Niemand heeft ooit gezegd dat het gemakkellijk is!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2869 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 7:45 pm Onderwerp: |
|
|
Het is inderdaad niet makkelijk, maar je probeert er toch maar het beste van te maken. Ik geef hen al wat ik kan en hoop dat ze toffe en goed mensen worden later maar ja dat heb je soms niet in handen.
Momenteel zitten de twee jongsten in een voor mij heel moeilijke leeftijd met veel boos zijn maar ook met leuke momenten zoals ze dagelijks laten zien dat ze me graag zien. En dat maakt veel goed. Ik zie mijn kinderen allemaal even graag en wil hen zoveel mogelijk kunnen geven en niet alleen van geld of speelgoed maar vooral van liefde (klinkt melig) maar ik vind wel dat ze moeten luisteren en dat gaat meestal niet zo goed. Soms hoor ik mezelf bezig en denk ik van amai ik zeg weeral duizend keer hetzelfe of weeral neen dat mag niet enzo. Maar ja het moet wel want ik wil dat ze ooit is naar me zullen luisteren.....................
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|